Thewiz Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Når kommer halo 2 ut på Xbox? Noen som har Xbox her? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Ja. Jeg har xbox. Prøver nok en gang å starte en diskusjon : Hva er så spesielt med Halo ? Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har xbox, beste konsollen Halo trur æ kommer ut i sommer eller til høsten. E ikke sikker Blir bra når det kommer da hehe. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har xbox, beste konsollen Halo trur æ kommer ut i sommer eller til høsten. E ikke sikker Blir bra når det kommer da hehe. Her snakkes det om Halo 2 Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 TheWiz: Dette er aller siste advarsel du får fra meg nå. Jeg gav deg en personlig beskjed før påske om at du burde skjerpe deg litt, og venne deg av med useriøse innlegg. Du forsetter i omtrent samme dur og skriver her et innlegg med svært dårlig bruk av emnefelt, hvor du i tillegg spør om noen har Xbox. Selvfølgelig er det svært mange på dette forumet som har Xbox. Til slutt, før jeg stenger tråden, kan jeg svare deg på spørsmålet du stiller, selv om det overhodet ikke fremgår i overskriften: Det er ikke opplyst noen lanseringsdato for Halo 2. Bungie har ikke sagt noe annet enn at det kommer til høsten: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=5286 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg