Obi-Wan Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har vurdert og kjøpe meg et mini barebone... men den der var ikke akkurat det peneste jeg har sett Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Tfosheim er sykt aktiv i dag Er bra da Forresten veldig fristende denne lille boksen. Perfekt som leke-maskin. Lenke til kommentar
Ferber Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 veri øgly, det er sikkert Lenke til kommentar
Tfosheim Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Gigabyte GoPC debuterer Gigabyte debuterer en enda mindre mini-PC med en og annen original vri for å vinne innpass på toppen av verdens skrivebord. GoPC er nemlig basert på ITX-formatet i kombinasjon med sokkel 478. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Syns den var kul jeg, så litt industriell ut Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hadde helle gått for en shuttle for og si det sånn Lenke til kommentar
Josten Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hvorfor er det ingen som selger disse hovedkortene løst? Er jo ideelle for de som vil bygge et eget lite kabinett. Dessuten er det surt å måtte kjøpe nytt kabinett hver gang man skal kjøpe nytt hk. Men det er vel sånt de tjener penger på. Lenke til kommentar
Panthercrease Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Syns den var alt annet enn øgly ja. Kanskje noe å tenke over, hvis det kommer en lignende til A64 etterhvert (ikke for å si noe galt om Intel. Men da hadde jeg allerede hatt Zen greien til Shuttle foran meg på bordet her). Lenke til kommentar
Panthercrease Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Grunnen til at de ikke selges løst er vel det at det ikke er noen bestemte dimensjoner de går etter (kan godt hende at jeg tar feil). Det finns Mini-ITX, og tilogmed Nano-ITX ( http://www.mini-itx.com/news/computex2003-1/ ) tror jeg at jeg har lest et sted, men det blir noe annet igjen. Endret 13. april 2004 av Panthercrease Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Mini-ITX som denne barebone'en går etter er en standard ja, så det er ett fast mål. Om de ikke bare "skryter" på seg at det er Mini-ITX da. Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det der er noe jeg aldri hadde kjøpt. Den var jo uhyggelig stygg. Makan til makk værk skal man lete lenge etter. Go shuttle sier jeg bare! Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 bah, stygg sak. Når skal de en gang for alle slutte med idiotiske diskett stasjoner. I Hullet der min diskett stasjon en gang var, har jeg satt en liten potte på hengsler. Opp av den kommer det noen blomster. V Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Og så til det viktigste spørsmålet: Har den en ekstern eller intern strømforskyning? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 imho så liker jeg litt den boksen. så litt tøff ut noen som vet hvor stort grafikkort det er mulig å presse nedi den lille boksen? hadde vært kjekt med en sånn liten maskin, perfekt for LAN treff, men der må nesten være muligheter til å trykke nedi ett skikkelig grafikkort så det er mulig å spille de siste spillene uten hakking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå