mr.anders Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Er den jævla treig, eller er det bare min som er det? det tar jo år og dag og loade mms og spill. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Ja den er vel det. 2x rapportert... Lenke til kommentar
eblth Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Den er nok dessverre sånn. Prøvde en i ferien, og det tok ganske lang tid... Lenke til kommentar
hart Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jepp, stemmer godt at den er en smule treig.. Ikke for å være spydig, men spille på en M55? Jeg bruker den for å ringe og se kul ut når de teite lysene på sidene blinker på den. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 m55 er som C60, MC60 osv ganske så treg. Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Stenger denne for dårlig bruk av emnefeltet - les annonseringen øverst i listen over emner. Det finnes og en tråd her om stengingen her i forumet Slik det er idag er det to felter for å fylle inn emne og beskrivelse. Det du har gjort feil er å bruke beskrivelsesfeltet for å fylle inn informasjon som må være i emnefeltet for å gi mening. Mitt råd er å ikke bruke veskrivelsesfeltet før du har et emnefelt som gir mening i seg selv Det er altså ikke godtatt å kun ha navnet på mobiltelefonen i emefeltet - du må forklare hva det er med denne mobiltelefonen du lurer på/skriver om Endret 13. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg