Marti Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg har nå stort sett bare steingamle stabilitets programmer og trenger noen nye. Hvilke programmer anbefales? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg har nå stort sett bare steingamle stabilitets programmer og trenger noen nye.Hvilke programmer anbefales? Et ganske bra stabilitets program er Prime 95 Men når det gjelder klokking så anbefaler jeg deg å klokke i bios... Lenke til kommentar
Marti Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Selvfølgelig klokker man i BIOS. Jeg tenkte på endre diverse programmer som f.eks. Prime 95. Programmer som Sandra Soft's burn in wizard, er ikke det et prog for å teste CPU under maksimumt forbruk. Trengs ikke det? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Hvis den er stbil i Prime95 (24t) så er den vel så stabil som det går an å få den.. EDIT: 128 innlegg Endret 13. april 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
clinton Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hvis den er stbil i Prime95 (24t) så er den vel så stabil som det går an å få den.. EDIT: 128 innlegg Er ikke sikkert det er 3D stabilt for det Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hvis den er stbil i Prime95 (24t) så er den vel så stabil som det går an å få den.. EDIT: 128 innlegg Er ikke sikkert det er 3D stabilt for det Bruke da da?? 3D Mark? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Selvfølgelig klokker man i BIOS.Jeg tenkte på endre diverse programmer som f.eks. Prime 95. Programmer som Sandra Soft's burn in wizard, er ikke det et prog for å teste CPU under maksimumt forbruk. Trengs ikke det? Jaja, men i topic skriver du Hvilke prog. trengs for overklokking? Ja du skriver hvilke prog. man trenger for å klokke. Da svarer jeg: Det er vanlikst å klokke i bios men kan også klokke med windows men bare fsb. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Den er grei vettu. Har vært litt siden jeg klokket sist... !!!! Lenke til kommentar
Marti Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Selvfølgelig klokker man i BIOS.Jeg tenkte på endre diverse programmer som f.eks. Prime 95. Programmer som Sandra Soft's burn in wizard, er ikke det et prog for å teste CPU under maksimumt forbruk. Trengs ikke det? Jaja, men i topic skriver du Hvilke prog. trengs for overklokking? Ja du skriver hvilke prog. man trenger for å klokke. Da svarer jeg: Det er vanlikst å klokke i bios men kan også klokke med windows men bare fsb. Det var min feil... Formulerte det litt vanskelig. Hvor laster man ned Prime 95 fra? Noen som gidder å legge ut en link? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Her edit: google er en fin ting! Endret 13. april 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Marti Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Takker... Søkte på google, men det kom opp så mye at jeg ikke gadd å se igjennom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå