Gå til innhold

DVD brenning

Hoax

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er mange gode guider på forumet, men det er liksom noe som mangler når det ikke fins noen DVD brennings guide synes jeg :hmm: . Det koster endel for ei DVD-R/RW plate i forhold til en CD-R/RW så det kan være ganske så irriterende og frustrerende for en nybegynner å feilbrenne et lass DVD'er når brenneren tas i bruk.

Vil vite om hvilke brennere og erfaringer dere har med dem, hvilke programmer dere bruker og som egner seg best, hvilke DVD-R/RW plater som blir brukt eller forsøkt brukt men ikke virket osv.

Jeg trenger selvfølgelig ikke hjelp med noe for jeg er proff på feltet og kunne ha skrevet hele guiden selv, ville bare slippe andre til for ikke å ta all æren selv :roll::whistle:

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil vite om hvilke brennere og erfaringer dere har med dem, hvilke programmer dere bruker og som egner seg best, hvilke DVD-R/RW plater som blir brukt eller forsøkt brukt men ikke virket osv.

Det er skrevet en veldig god guide av OC-Freak om DVD plater, og en god test av de. Man kan jo skjekke anbefalinger av produkter av HW.no her. Eller annbefalinger i prisguiden her.

Endret av hasuwest
Lenke til kommentar

Bruker Verbatim DVD-R plater og Roxio Easy CD & DVD Creator 6. Har en Sony RW DW-U10A spiller. Har ikke brent stort mer en 15 plater siden jeg fikk den.

0 feilbrenninger så langt.

Og da holder jeg meg til de platene som jeg vet funker.

Sånn da fikk du et svar...

Edit:

Jeg trenger selvfølgelig ikke hjelp med noe for jeg er proff på feltet og kunne ha skrevet hele guiden selv, ville bare slippe andre til for ikke å ta all æren selv 

:hmm: NOT!!!

Endret av MU26599
Lenke til kommentar

Har en Nec ND-1300 brenner.

Har vel brent ca 400-500 dvd'er.

WhiteLabel = Søppelplater

That's Write- Varierende kvalitet, for tiden meget bra i både - og +.

Ei komplett programpakke som vil la deg ta hånd om det aller meste burde bestå av følgende programmer:

DVDShrink

DVD Decryptor

Ulead DVD Moviefatory 2

Nero

lalala, skriv den j*vla guiden da herr ekspert.

Lenke til kommentar

Hehehe ja jeg skal skrive guiden om 3 måneder når jeg har lært noe. Kan ikke en døyt om DVD brenning og brenneren bare flipper ut platene jeg pusher inn.

Det gikk greit å brenne da jeg fikk min NEC1300, den tok alt mulig rart og brennte uten problemer. Nå har jeg prøvd med flere programmer og flere typer plater, men jeg må vist reinstallere hele maskinen å se om det kan hjelper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...