pcgutten Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg sitter her nå og skjønner ingenting skal formatere min 40gb hardisk. Jeg gikk inn på XP pro cd'en. Sto ikke noe om formatering der, sto bare copy a fresh new xp pro eller noe sånt. Det andre valget var repair old Xp pro noe? Noen som vet om hva jeg må gjøre for og formatere? Kanskje jeg må skrive noe i command promt? Ikke vet jeg og dette må jeg gjøre litt fort Lenke til kommentar
Fryzer Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 For det første, er det denne disken du har innstalert windows på? Hvis ikke det er det er det båre å høyreklikke på min datamaskin.--> behandle-->disk behandling---> velg disk og formater. Hvis du har XP innstallert på denne disken må du boote fra cd'n velge innstaller windows XP, velger at du vil innstallere på den disken, deretter vil du få vite at du allerede har XP på disken. Da velger du formater og innstaller win XP. Hvis det er noe mer du lurer på eller har andre spørsmål så må du bare spørre. Lykke til Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 skal du slette alt? lage helt ny? Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 gjør som andremann skrev inn så sletter du partisjonen og formaterer (ntfs) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå