kverna Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Nec N900 ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 13. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
Habla Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Telefonen var tøff den. Veldig fin, hadde passet bra i brystlommen når man skulle en tur på byen.. lol Det var bare et problem, nemlig at: Telefonen overlever knappe 45 minutter med samtale og 48 timer standby. Det er litt for kort for min smak.. Fant en liten minus til "Siden NEC ikke fant plass til høyttaler, går det ikke an å snakke i den. Ihvertfall ikke om man ikke har headsett for telefonen." Endret 13. april 2004 av Habla Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det med 48 timer er bare tull! Jeg har selv en Nec e606 og den står standby tiden på 41 timer! Den holder hvertfall 2 dager hvis jeg hører mye på musikk, tar bilder, sender mye meldinger og driver med den mye. Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Det med 48 timer er bare tull! Jeg har selv en Nec e606 og den står standby tiden på 41 timer! Den holder hvertfall 2 dager hvis jeg hører mye på musikk, tar bilder, sender mye meldinger og driver med den mye. så det at DIN standby-tid på en annen mobil ikke er som den skal så betyr det at N900 har lengre standbytid enn de sier? edit; og en grunn til at din nec yter lenger enn den skal er fordi du bruker den i vanlig gsm nettverk, kanskje.. Endret 13. april 2004 av arehei Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 trodde ikke nec hadde gsm telefoner jeg. Var sikker på at de bare hadde g3 telefoner. Men så feil kan man altså ta..... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Er jo ikke noe normalt merke i norge, og dermed så er nesten de eneste NEc telefonene vi har hørt om, 3g (hovedsakelig pga. opperatøren "tre" sine reklamer) Liten og fin tlf, men litt gammel nyhet da Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Min nec e606 er en 3G telefon og jeg bruker den i et vanlig nettverk, fordi den bytter automatisk til det når du er i et. Jeg tror den ikke bruker så mye batteri fordi den er i et vanlig nettverk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå