andreas88 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hei, jeg prøver å få et lydkort til å fungere så jeg prøvde å avinnstalere alle nvidia drivere. Når jeg restartet maskinen igjen kom det opp maskinvare sm-busskontroler...Jeg vet ikke hvordan jeg skal få innstalert den eller hva det er..? Er d noen som har peiling?? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) smbussen er den vifter og termometerer ol ofte blir koblet til slik at du kan lese av RPM eller temp. Om du bruker MBM eller andre programmer for å sjekke temperaturen og hastighet på viftene, så er det adresser på smbussen de ligger på. Dårlig forklart. Kan du velge at den skal lete etter driver i en av disse? %windir%\ %windir%\system32 %windir%\system32\drivers Endret 13. april 2004 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
andreas88 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 smbussen er den vifter og termometerer ol ofte blir koblet til slik at du kan lese av RPM eller temp. Om du bruker MBM eller andre programmer for å sjekke temperaturen og hastighet på viftene, så er det adresser på smbussen de ligger på. Dårlig forklart. Kan du velge at den skal lete etter driver i en av disse? %windir%\ %windir%\system32 %windir%\system32\drivers Nei, d funker ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå