Gå til innhold

GTA San Andreas release?

Rookie_NO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, jeg husker at de har sagt at det skal releases da, men jeg ble litt ivrig når jeg så at ebgames hadde bilde av "coveret"

Titta på nettsidene og så at det bare var logo'en fra de offisielle sidene som var rippa og brukt som "cover"...

Men har ikke sett logoen "San Andreas" før.

Men logoen gir meg flashbacks til filmen "Blood in, blood out"

Kanskje det blir en del fra hi-spanic/mexico miljøet i LA?

Lenke til kommentar
Titta på nettsidene og så at det bare var logo'en fra de offisielle sidene som var rippa og brukt som "cover"... Men har ikke sett logoen "San Andreas" før.

Logoen og et amerikansk boksbilde ble offentliggjort samtidig med pressemeldingen om San Andreas. :-)

Lenke til kommentar
Hittil er det PS2 ekslusivt, men det kommer helt sikkert til X-box etterhvert også. Bare se på GTA value pack'en¨.

Det er for mye penger å tjene til og ikke gi det ut på X-box...

Har du Xbox ?

Den posten tror jeg gir deg en ferie. :ermm:

Ellers ville jeg tro det dukker opp på xbox.

Dog syns jeg GTA følese best på PS2. :yes:

Lenke til kommentar
Den posten tror jeg gir deg en ferie. :ermm:

Ellers ville jeg tro det dukker opp på xbox.

Dog syns jeg GTA følese best på PS2. :yes:

Hvorfor skulle den posten gi han en ferie?

Det dukker garantert opp på Xbox

GTA er best på PC, ingen tvil.. veldig veldig mye bedre grafikk og mye bedre kontroll på tingene :) I tillegg til MP3 avspiller.. helt genial spørr du meg

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle den posten gi han en ferie?

Det dukker garantert opp på Xbox

GTA er best på PC, ingen tvil.. veldig veldig mye bedre grafikk og mye bedre kontroll på tingene :) I tillegg til MP3 avspiller.. helt genial spørr du meg

Hvis du hadde lest noen av de foregående advarslene TST kom med hadde du skjønnt det. :roll:

Grafikken på PC er veldig mye bedre ? :laugh:

Dog kan kontrollen føles litt ukontrollerbar i starten men det jo bare en tilvendings sak.

Og tiden før bilene "forsvinner" er faktisk lenger på PS2 enn på PC. :w00t:

Lenke til kommentar
Hvis du hadde lest noen av de foregående advarslene TST kom med hadde du skjønnt det. :roll:

Grafikken på PC er veldig mye bedre ? :laugh:

Dog kan kontrollen føles litt ukontrollerbar i starten men det jo bare en tilvendings sak.

Og tiden før bilene "forsvinner" er faktisk lenger på PS2 enn på PC. :w00t:

OK.. har ikke lest de trådene..

Ja.. grafikken suger faktisk på ps2 i forhold til PC.. ikke kom å si noe annet..

Lenke til kommentar
Og tiden før bilene "forsvinner" er faktisk lenger på PS2 enn på PC.  :w00t:

Stemmer det? Har motsatt inntrykk jeg. Kan det kanskje være avhenging av RAM?

Jeg mener å ha lest det her på gamer.no forumet dog er jeg ikke helt sikker.

Tror også at det er selve spillet som er slik og faktisk ikke avhengi av hvor mye RAM du har. :)

Lenke til kommentar
Hvis du hadde lest noen av de foregående advarslene TST kom med hadde du skjønnt det.  :roll:

Grafikken på PC er veldig mye bedre:laugh: 

Og tiden før bilene "forsvinner" er faktisk lenger på PS2 enn på PC.  :w00t:

OK.. har ikke lest de trådene..

Ja.. grafikken suger faktisk på ps2 i forhold til PC.. ikke kom å si noe annet..

For meg høres det faktisk ikke ut som om du ikke har spilt GTA på PS2.

Hvis det var tilfellet ville du ikke sagt at grafikkene suger men at den var gjevngod.

Det virker som om du har en tanke i hodet ditt og det er at PS2 er en "utdatert" konsoll og PC'en min er 10x så kraftig og derfor suger grafikken på denne konsollen. :roll:

Edit: Beklager dobellpost. ;)

Edit2: God grafikk gjør nøvendigvis ikke et godt spill. :roll:

Endret av Beistet
Lenke til kommentar

Hehe..

Joda.. har nokk spillt GTA 3 og Vice City på PS2. Satt faktisk ett helt skoleår å spillte gta vice city.. i lag med en kamerat på skolen.

og da jeg endelig fikkk det til pc måtte jeg si meg svært overrasket over hvor mye bedre grafikken er på pc enn ps2.

Innen grafikk er ps2 ganske utdatert. Xbox er ikke langt unna pc grafikk.. men det begynner å merkes der også.

Jeg er ikke den som hiver ut meninger uten å ha grunnlag for å si dem.

Lenke til kommentar
Hehe..

Joda.. har nokk spillt GTA 3 og Vice City på PS2. Satt faktisk ett helt skoleår å spillte gta vice city.. i lag med en kamerat på skolen.

og da jeg endelig fikkk det til pc måtte jeg si meg svært overrasket over hvor mye bedre grafikken er på pc enn ps2.

Innen grafikk er ps2 ganske utdatert. Xbox er ikke langt unna pc grafikk.. men det begynner å merkes der også.

Jeg er ikke den som hiver ut meninger uten å ha grunnlag for å si dem.

Flott det da.

Dog syns jeg at GTA føles best på konsoll og at grafikk ikke er alt.

Syns heller ikke at GTA sins grafikk er noe særlig dårligere på PS2 enn PC.

Mange mener at PS2'en er i ferd med å utdateres grafisk. Noe jeg egentlig ikke er helt enig i. Sett på MGS3:SE f.eks ?

GTAPCVSPS2.jpg

"Sammenligning"

Edit: Noe du ønsker å utpeke er dårlig ved PS2 versjonen ?

Endret av Beistet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...