ViperOz Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 en venn av meg hadde en ibm 40gig 60gxp som fikk ganske mange bad sectors er dette et tilfelle med alle ibm hdder ?? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Nei, bare de som er feil på. Du får byttet disken på garantien, Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 + 75 gxp :smile: Det gjenstår å se med 120gxp Lenke til kommentar
ViperOz Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 har en ibm gxp 75 sjøl og den har fått 16 kb bad sectors Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Ja, det er et kjent problem at IBM (spesielt GXP-serien) har store problemer med bad-sectors, men som sagt, du får igjen på garantien... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: ViperOz skrev (2002-04-01 21:31):en venn av meg hadde en ibm 40gig 60gxpsom fikk ganske mange bad sectors er dette et tilfelle med alle ibm hdder ?? Jeg fikk badsectors på min 60GXP og jeg bare kjørte Et testprograsm som jeg tror heter Driverfitness. Da ble bad sectors borte (!!!!!) Dere burde boote med en annen hdd og kjøre drivefitness på ALLE ibm hardisker som det er noe galt med (Fikk rådet av databutikken når jeg skulle returnere hardisken) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Skl si dere at jeg ble skikkelig forbanna i går morges. Hadde rippet DVD'ene mine over natta i det sisste, så det lå mange timers arbeid på hard-disken. Jeg setter meg foran pc'en, den klikker, starter maskinen på nytt og så var visst den full av bad sectors. Det var rett før jeg skrudde den ut og kastet den på motorveien, men ville heller ha en ny en i retur, bare annen modell. Vil ihvertfall ikke ha en ny av de skitne IBM-hard-diskene. Min var en 40gig deskstar.... :@ Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 prøvde faktisk med drivefitness. Det eneste som skjedde var at det klikka. endte med 3gig gode sectorer, men det er ikke akkurat det du forventer av en 2 måneder gammel 40gig Lenke til kommentar
gixer Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Ja så fint for dere a! Deres harddisker funker vaffal litt, men min? -Helt død! Vil ikke reagere eller lese... F@ens IBM!!! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 hahahahahaha! har ikke ibm jeg! har en wd og en seagate barracuda IV (disse rulerrr) *vil aldri ha en ibm!* Lenke til kommentar
d_jay Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 har IBM 45 og 60GB, de funker helt fint, men bråker infernalsk. vil ha Seagate Barracuda IV... _________________ - PoWeR iS nOtHiNg WiThOuT cOnTrOl - [ Denne Melding var redigert av: d_jay på 2002-04-15 23:45 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå