uridium192 Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Hvorfor vil ikke CD-rommen min bote opp når den står i en multiport, når maskinen er formatert. Denne er tilkoblet USB porten. Hver gang når maskinen trenger å formateres, funker ikke dette. må koble til den vanlige flatkabelen for å instalere Windows. Evt, hvor kan man laste ned en DOS driver for denne.? [ Denne Melding var redigert av: uridium192 på 2001-10-30 16:54 ] Lenke til kommentar
PapagenoNo Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 USB virker ikke i DOS, så du har nok ikke noe valg. (USB-keyboard fungerer om hovedkortet støtter det, men dette gjelder kun tastatur.) Lenke til kommentar
aschj Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 Hva i helsike skal du med det? :smile: Alle fornuftige spill kan spilles i Windows. Har du en 16-bits legacydriver til W98 kan du til og med få lyd. Jeg ser ikke problemet. Lenke til kommentar
uridium192 Skrevet 31. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2001 hallo,, hvis du leser lenger oppe, så skjønner du poenget. Det er jo jævlig stress når jeg må ut i et annet rom for så å sette i flatkabelen, samt skru ut av cd`rommen fra multiporten. hver gang når den trenger å formateres. Bruker 2 multiporter til begge cd`rommene mine., istedefor å bruke en bred flatkabel igjennom veggen, så bruker jeg USB. Dette ble laget for å få bort alt pc-støyen. Herlig å å slippe alt den støyen vett du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå