Golwin Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg klarte å miste min Nokia 3100 i bakken så den ble ødelagt, og det ble da en dyr reprasjon pga. et lite fall. Dette vil jeg prøve å unngå igjen En kamerat av meg har en eller annen siemens telefon (husker ikke hvilken), men der følgte det med et ekstra 'trekk' til å sette utapå dekselet, et gummilignenes greie som man satte på dekselet, som gjorde at mobilen tålte mye mer. Noen som vet om dette også finnes til Nokia 3100? evt. hvor man kan få tak i det? -Håvard Lenke til kommentar
Habla Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hadde jeg ikke vist bedre hadde jeg svart at han brukt durex. sorry..kunne ikke dy meg.. Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hadde jeg ikke vist bedre hadde jeg svart at han brukt durex.sorry..kunne ikke dy meg.. hehe! Lenke til kommentar
eblth Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg tenkte på en slik "belte-veske", men det er nok ikke det du tenker på... Men de gjør mobilen ganske solid (min fars 6100 lå inn i en slik under snøen i 3 døgn før han fant den, like hel... Den er ganske myk så de tar nok av noen fall... Kunne kansje vært en ide...? Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Clas Ohlson har det!! Det kalles phone skin. Koster ikke mer enn en 50 lapp. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Kompisen din har kanskje en M55 den kommer med et "gummiskinn" du kan ha utenpå telefonen. Lenke til kommentar
Golwin Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Clas Ohlson har det!! Det kalles phone skin. Koster ikke mer enn en 50 lapp. Og den passer til Nokia 3100? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå