Locomotiv Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 har bestilt meg ett lian li kabinett fra microplex. bestite dette igår, og nå, dagen etterpå var det allerede pakket. hvor lang ting vil det ca ta før pakka er på mitt lokale postkontor? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hva med å spørre posten? Eller Microplex? Eller vårherre? Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 å sende email til microplex er som akuratt som å snakke til gud.. får aldri svar ;P jeg tenkte på om noen bare hadde bestilt ett kabinett fra microplex før, som vet ca hvor lang tid det tok.. Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg bestillte et for en stund siden, tok ikke så lang tid edit: innen 3-4 dager. Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 ok, høres rimelig bra ut det Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) skal bli digg Endret 13. april 2004 av techern Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 veit noen forresten om ett tastatur som er HELT enkelt med KUN de nødvendige tastene, som helst er flatt og har myke gode knapper og som er i grått design? vet noen om noe slikt tastatur? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Logitech Internet Navigator Keyboard SE til ca 300,- Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 jeg fikk min bestilling på microplex etter 3 dager.., men det var fordi det "#/&¤"/ postkontoret i bergen (sentrum) kunne ikke sende det opp til mitt lokale postkontor samme dag som de mottok den Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 hehe den kjenner jeg igjen, hver gang jeg bestiller noe fra komplett ligger det å venter på postkontoret i en dag før det videresendes.. kjiipt Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 jeg fikk min bestilling på microplex etter 3 dager.., men det var fordi det "#/&¤"/ postkontoret i bergen (sentrum) kunne ikke sende det opp til mitt lokale postkontor samme dag som de mottok den Nå er det vel ikke bare du som sender og mottar pakker her i landet? Greit at de sorterer ting sånn at ting (som oftest) kommer dit det skal Lenke til kommentar
atticus Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 veit noen forresten om ett tastatur som er HELT enkelt med KUN de nødvendige tastene, som helst er flatt og har myke gode knapper og som er i grått design?vet noen om noe slikt tastatur? Logitech Ultra X Flat har de fleste tingene du er ute etter, men det er mer laptop taster på disse enn normale myke taster. Pluss at det har noen hotkeys på toppen. Logitech Ultra X Flat Jeg har dette, men det har ikke like gode taster som et normalt tastatur, men man venner seg lett til det. Du kan jo hvertfall ta en titt på det. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Logitech Internet Navigator Keyboard SE til ca 300,- Dette tastaturet er vel det motsatte av det trådstarter spør om... Logitechs forskjellige tastaturer finner du her. Og når det gjelder Posten, så lå sikkert pakka på Postterminalen, sammen med all annen post for Vestlandet. Posten sorteres regionalt før den sendes videre, derfor tar det en dag ekstra. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har kjøpt ting fra microplex flere ganger, har aldri brukt mer en 3-4 dager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå