ØysteinI Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Men Afseth: Jeg ville mer enn gjerne at Multicom skulle forsøke å reparere minidisc-spilleren, men problemet var at de nektet å gjøre det. Da hadde jeg kunnet fortsette å bruke produktet jeg hadde betalt for, og som jeg naturlig nok regnet med ville ha en levetid lengre enn 1 år. Det eneste de tilbød meg var den latterlige erstatningen på 900 kr. Joda, men nå er kjøpsloven slik at det er butikken som får lov til å bestemme hva som skal skje. Hvis de ikke vil reparere, og heller heve kjøpet, så er de hjertelig velkommen til det. Du kan selvfølgelig ønske og be, men så lenge du ikke har noe rettslig krav bak deg.... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Men Afseth: Jeg ville mer enn gjerne at Multicom skulle forsøke å reparere minidisc-spilleren, men problemet var at de nektet å gjøre det. Da hadde jeg kunnet fortsette å bruke produktet jeg hadde betalt for, og som jeg naturlig nok regnet med ville ha en levetid lengre enn 1 år. Det eneste de tilbød meg var den latterlige erstatningen på 900 kr. Joda, men nå er kjøpsloven slik at det er butikken som får lov til å bestemme hva som skal skje. Hvis de ikke vil reparere, og heller heve kjøpet, så er de hjertelig velkommen til det. Du kan selvfølgelig ønske og be, men så lenge du ikke har noe rettslig krav bak deg.... Om de ikke gir deg en ny spiller, så har du krav på HELE kjøpesummen tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå