Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

MSN Messenger problem

Anbefalte innlegg

Selv om jeg er helt sikker på at jeg har nyeste versjon installert (6.1) så får jeg stadig opp følgende melding:

En ny versjon av MSN Messenger er tilgjengelig. Vil du innstallere den nå? Klikk her hvis du vil ha mer informasjon. Dette dukker opp hver gang jeg logger på. Linken leder meg bare til en nedlastigsside for versjon 6.1 som er den versjonen jeg allerede har. Det er utrolig irriterende at den ikke skjønner at jeg allerede har den nyeste versjonen og at jeg ikke får fjernet spørsmålet.

Hvordan blir jeg kvitt denne ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nei nei...det er at det har kommet en ny patch til msn 6.1 f.eks. kan du ha 6.1.0207 så har det kommet en nyere som heter 6.1.0214...

Det stemmer at jeg har 6.1.0207 men Microsoft kan da ikke forvente at jeg skal oppgradere hver gang det kommer en ny build?

Skal innstallere den nyere versjonen og se om det hjelper. Bare det fjerner de irriterende meldingene...

Lenke til kommentar
Å slette hele MSN Messenger og ta i bruk et annet program er jo også en mulighet.

Jeg har veldig lyst til det ja, men har hadd litt problemer med det. Prøvde Trillian, men det støttet ikke norske tegn og ikke audio eller webcam. De norske bokstavene skal visstnok være fikset i en nyere utgave, men jag har ikke giddet å prøve det på nytt siden jeg ikke har sett noen plasser at det har fått støtte for webcam og audio. Jeg har også prøvd Skype og Yahoo messenger litt, men de støtter igjen ikke MSN-protokollen. Siden de fleste IM'ere jeg kjenner bruker MSN så utelukker det både Skype og Yahoo IM.

Men si for all del i fra om du vet om et IM-program som støtter både MSN-protokollen og webcam og audio, da skifter jeg på flekken. :)

Lenke til kommentar
Ang. Msn Messanger anbefaller jeg også avinstallering...

Som sagt: Jeg liker tanken men vil ikke miste kontakten med alle MSN-Messenger vennene mine.

Kom gjerne med konkrete forslag om du vet om noen som oppfyller kravene mine: Støtte norske tegn, webcam audio og MSN-protokollen.

Lenke til kommentar
nei nei...det er at det har kommet en ny patch til msn 6.1 f.eks. kan du ha 6.1.0207 så har det kommet en nyere som heter 6.1.0214...

Skal innstallere den nyere versjonen og se om det hjelper. Bare det fjerner de irriterende meldingene...

En liten oppdatering: Nå har jeg oppdatert fra 6.1.0207 til 6.1.0211 og det hjalp! :) Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...