@Halvor@ Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Er hotmail ute av funksjon, eller er det bare kontoen min som ikke funker? Kanskje ikke så mange som bruker hotmail, men jeg skulle gjerne sett på e-poste min. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Hotmail fungerer fint her... men muligens er serveren hvor kontoen din ligger nede. Ikke mange som bruker Hotmail? Det er vel verdens største mail-tilbyder (?) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Slettet [ Denne Melding var redigert av: fondus på 2002-04-01 21:42 ] Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 bruker ikke hotmail, er for "kommers" :smile: Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 De tøffe gutta lager egen e-mail server.... Sånn som meg... :razz: Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Er det ikke sånn at hotmail kontoer blir slettet hvis de ikke er i bruk(sjekkes/innlogget/osv.).? Tror det var 1-3 mnd eller no. Har inntrykket av at folk som bruker hotmail er svært utsatt for Cræpp meil! Microsoft selger vell meiladressene. De gir fint lite gratis!!! Det finnes mange andre bedre tilbud enn hotmail. Lenke til kommentar
Frupp Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Har gitt opp hotmail adressen min jeg, får 10-15 spam mailer hver dag, selv om jeg bruker filter og har blokkert ørten avsendere... Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg har gått over til runbox.no her får en 100 mb plass mot hotmails 2 mb Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 jeg bruker yahoo, mye raskere enn hotmail og svært lite spæm. (eneste jeg får er steder jeg har oppgitt min mailaddy selv) Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Sjekk http://www.pakistanmail.com , du får den tøffe mail adressen [email protected]!! Tjenesten er meget bra! Null reklame!! Plages ikke av spam der heller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå