dezibel_26 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hvilket av disse kortene bør jeg velge med tanke på hvilke som er best på overklokking og tilgjenglighet på kjøle tilbehør? På forhånd takk for alle konstruktive svar Lenke til kommentar
TJ Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Begge kortene er så og si identiske. Klokkemulighetene er forholdsvis gode. Kjølerne er omtrent like gode etter at den nye PowerColor-revisjonen kom ut. Hvis det skulle bli aktuelt med ny kjøler, så anbefaler jeg denne. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Identiske kort. Verken den ene eller den andre er bedre. Og jeg kan anbefale like mye på begge kortene at du skifter ut kjøleren. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 det er vel sånn at powercolor klokker litt lengre enn sapphire, jeg ville gått for powercolor. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 det er vel sånn at powercolor klokker litt lengre enn sapphire, jeg ville gått for powercolor. Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Haanz Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 det var sikkert ein person som klokka lengre enn ein anna person. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 De er så og si identiske. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 det er vel sånn at powercolor klokker litt lengre enn sapphire, jeg ville gått for powercolor. Hvor har du det fra? PowerColor klokker litt bedre ja Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 det er vel sånn at powercolor klokker litt lengre enn sapphire, jeg ville gått for powercolor. Hvor har du det fra? PowerColor klokker litt bedre ja Med samme vifte som Sapphire? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Den har samme vifte sånn ca nå ja... Om den klokker bedre skal ikke ikke si noe sikkert på, jeg opplevde nå det sånn selv med mitt sapphire kort som ikke ville gå over standard hastigheter i det heletatt. mens mitt PoverColor kort kjører på 43*/380 ganske greit, med hallveis vannkjøling. Endret 14. april 2004 av bugbear Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Ta det billigste.. ukens tilbud på komplett mag Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Begge klokker like dårlig med samme vifte. Og de klokker nok ikke no mer enn hverandre alikevel. At PC klokker bedre enn Sapph.? 0.56% bedre? Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Ukens tilbud på Komplett... Say no more hehe.. Lenke til kommentar
ondfisK Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Ja, ukens tilbud var genialt! Mitt Powercolor 9800PRO kort kjører jeg på 445Mhz GPU og 375Mhz på Ram.. uten å ha bytta kjøler.. eneste er at en vifte blåser rett mot kortet hele tida.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå