ViperOz Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Kan artic silver 3 kortslutte cpuen? jeg har hørt att artic silver 3 har så masse sølv att cpuen kan kortslutte er det sant? ****************************************************************************************** *************** Amd Duron 1,0Ghz @ 1,227Ghz Asus A7A 266-e 384 sdr @ 122mhz Ibm 75gxp 40gig samsung 13gig plextor 24/10/40a Thoshiba 4,8x dvd Ashima Big Tower Sound Blaster Audigy Player Unex 10/100 Fast ethernet Lenke til kommentar
shorin Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 den kan d,hvis du søler for mye og får d på ledere eller komponenter.ike ta for mye ac3 på cpu'n,husk at ac'n skal kun dekke ujevnheter mellom ribba og cpu,ikke legg på så mye at d skvises ut på sidene av cpu, good luck Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Stemmer det. Gjorde det med AC II. Får du noe goop ned på punktene utenfor coren burde du bruke sprit for og fjerne det. Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 for noe pissprat! min gammle AMD athlon 1000 har blitt fullstendig klint ned med flere lag av artic silver (1,2 og 3 ) til og med bruene er dekket fullstendig! ikke noe problem med å grise til litt, ikke ta deg bryet å vaske på siden av kjernen, bare på kjernen. den nevnte athlon lever den dag i dag et sundt liv som adsl router/spillserver! Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Quote: On 2002-04-01 22:03, mr.a skrev:for noe pissprat! min gammle AMD athlon 1000 har blitt fullstendig klint ned med flere lag av artic silver (1,2 og 3 ) til og med bruene er dekket fullstendig! ikke noe problem med å grise til litt, ikke ta deg bryet å vaske på siden av kjernen, bare på kjernen.den nevnte athlon lever den dag i dag et sundt liv som adsl router/spillserver! Gjorde det på min XP prosessor og den nektet og starte igjen. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Quote: On 2002-04-01 22:03, mr.a skrev:for noe pissprat! min gammle AMD athlon 1000 har blitt fullstendig klint ned med flere lag av artic silver (1,2 og 3 ) til og med bruene er dekket fullstendig! ikke noe problem med å grise til litt, ikke ta deg bryet å vaske på siden av kjernen, bare på kjernen.den nevnte athlon lever den dag i dag et sundt liv som adsl router/spillserver! JEg hadde ikke turt å gamblet med dette. Du har hatt flaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå