Kråkemor Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg sliter litt med å bruke tekstgjenkjenningsfunksjonen på men temmelig nye p800. Har etter et tips på dette forumet lært meg å skrive ø, men får ikke til verken æ eller å og da blir det vanskelig å skrive meldinger med tekstgjenkjenning. Noen som gidder å hjelpe meg? Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg sliter litt med å bruke tekstgjenkjenningsfunksjonen på men temmelig nye p800. Har etter et tips på dette forumet lært meg å skrive ø, men får ikke til verken æ eller å og da blir det vanskelig å skrive meldinger med tekstgjenkjenning. Noen som gidder å hjelpe meg? Velkommen til forumet. Bruker du vanlig Amobil-skin på forumet har du en knapp på høyresiden som heter Søk. Den bør du bruke. Ikke lenge siden det var en tråd som het "Hvordan skrive bokstaven Ø på p800". Her finner du den. Lenke til kommentar
Kråkemor Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Velkommen til forumet. Bruker du vanlig Amobil-skin på forumet har du en knapp på høyresiden som heter Søk. Den bør du bruke. Ikke lenge siden det var en tråd som het "Hvordan skrive bokstaven Ø på p800". Jeg har prøvd, men klarer ikke å finne ut av det likevel... Det var dette innlegget som lærte meg å skrive ø - takk for det - men jeg får fortsatt ikke til æ og å. Litt vanskelig å skrive når man mangler to bokstaver. Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Velkommen til forumet. Bruker du vanlig Amobil-skin på forumet har du en knapp på høyresiden som heter Søk. Den bør du bruke. Ikke lenge siden det var en tråd som het "Hvordan skrive bokstaven Ø på p800". Jeg har prøvd, men klarer ikke å finne ut av det likevel... Det var dette innlegget som lærte meg å skrive ø - takk for det - men jeg får fortsatt ikke til æ og å. Litt vanskelig å skrive når man mangler to bokstaver. Hmm. Trekk først den streken Habla forklarer, så skriver du fort a og så en e rett ved siden. "å" skrives med a hvor rundingen skrives ca midt på skjermen (der hvor skjermen blir "delt" av indikatoren. Jeg husker at "å" var litt vrien på min p800... Lenke til kommentar
hotsand Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Å skrives slik: Skriv en vanlig a under midtstreken, og skriv så rundingen over midtstreken.. Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Får ikke til stor Æ. Klarer nå alle bokstavene (liten og stor) utenom den. På stor Ø måtte man skrive en liten strek etter streken gjennom o'en. Er det noe lignende på Æ'en? Å er bare a under og en liten runding over streken på min. Den er kjempe lett. (Å står vel i manualen man får med mobilen) Lenke til kommentar
Kråkemor Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Tusen takk for hjelpen! ååååååååååååååååååååå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå