black_sheep Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 når jeg loader meg inn på en server så får jeg denne beskjeden: You have been disconnected from the server Reason: Error verifying STEAM UserID Ticet (server was unable to contact the authentication server, 35) HJELP! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 1. Avslutt steam helt 2. Slett ClientRegistry.blob som ligger i steam mappa 3. Start steam Burde funke Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 takk for tipset men, det funka ikke gitt noen som vet hva dette kommer av og hva jeg må gjøre for å få spille CS igjen Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 hahaa..sorry! jeg glemte å avslutte steam helt!! det funker nå ja, takker!! Lenke til kommentar
Eddy Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) prøv å reinstallere steam - det funker (nesten) alltid EDIT: jaok flott Endret 13. april 2004 av Eddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå