nestbest Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Spillet funker helt fint får savet og sånt men når jeg starter spillet på nytt og skal loade en savet game får jeg problemer. jeg går på single player og velger load game. da får jeg opp et vindu hvor det står training men ikkeno bilde i ruta. jeg trykker på training og ingenting skjer. er \load_game training_9.sav en command? skreiv inn dette men det skjedde ikkenoe? plz trenger hjelp! Lenke til kommentar
nestbest Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 forresten har jeg updatet til v1.1! Lenke til kommentar
nestbest Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Spillet funker helt fint får savet og sånt men når jeg starter spillet på nytt og skal loade en savet game får jeg problemer. jeg går på single player og velger load game. da får jeg opp et vindu hvor det står training men ikkeno bilde i ruta. jeg trykker på training og ingenting skjer. er \load_game training_9.sav en command? skreiv inn dette men det skjedde ikkenoe? plz trenger hjelp! Ok. Nå har jeg funnet commanden: \load_game checkpoint_Training_Training_6.sav skriver inn dette men absolutt ingen ting skjer.. Fant også en annen command:\load_lastcheckpoint her skjedde det heller ingen verdens ting.. HJELP! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Du skal først trykke på Training i venstrerute, så kommer alle savegames innenfor det brettet opp på høyresida av skjermen. Trykk på en av DE, så kan du loade Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Kan hende du har glemt å velge profil. Da vil ikke save games komme opp. Men frykt ikke, de er ligger trygt. Bare aktiver så kommer de tilbake! Lenke til kommentar
nestbest Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Kan hende du har glemt å velge profil. Da vil ikke save games komme opp. Men frykt ikke, de er ligger trygt. Bare aktiver så kommer de tilbake! oK .. til deg over her: har trykka på training og det skjer ikkeno.. det kommer ingen games opp. så til du med profil.. jeg har ikke laget noe ny profil men bruker den såkaldte "default" og har valgt denne men det skjer stadig ikke en f***ings dritt når jeg skal loade! Lenke til kommentar
Deus Ex Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Du kan jo prøve å reinstallere spillet. Vet ikke om det hjelper. Endret 13. april 2004 av Deus Ex Lenke til kommentar
nestbest Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Du kan jo prøve å reinstallere spillet.Vet ikke om det hjelper. har gjort dette også.. samme skjer.. håpløst f***s drittspill! Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 prøv å lag deg en profil da....funker sikkert da, mulig det ikke går an å bruke "default" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå