Gå til innhold

Load Game i farcry funker ikke!

Anbefalte innlegg

Spillet funker helt fint får savet og sånt men når jeg starter spillet på nytt og skal loade en savet game får jeg problemer. jeg går på single player og velger load game. da får jeg opp et vindu hvor det står training men ikkeno bilde i ruta. jeg trykker på training og ingenting skjer.

er \load_game training_9.sav en command? skreiv inn dette men det skjedde ikkenoe?

plz trenger hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spillet funker helt fint får savet og sånt men når jeg starter spillet på nytt og skal loade en savet game får jeg problemer. jeg går på single player og velger load game. da får jeg opp et vindu hvor det står training men ikkeno bilde i ruta. jeg trykker på training og ingenting skjer.

er \load_game training_9.sav en command? skreiv inn dette men det skjedde ikkenoe?

plz trenger hjelp!

Ok.

Nå har jeg funnet commanden: \load_game checkpoint_Training_Training_6.sav

skriver inn dette men absolutt ingen ting skjer..

Fant også en annen command:\load_lastcheckpoint

her skjedde det heller ingen verdens ting.. HJELP!

Lenke til kommentar
Kan hende du har glemt å velge profil. Da vil ikke save games komme opp. Men frykt ikke, de er ligger trygt. Bare aktiver så kommer de tilbake!

oK .. til deg over her: har trykka på training og det skjer ikkeno.. det kommer ingen games opp.

så til du med profil.. jeg har ikke laget noe ny profil men bruker den såkaldte "default" og har valgt denne men det skjer stadig ikke en f***ings dritt når jeg skal loade!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...