lugah Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 bruk div der du tar owerflow... virker i nesten alle browsere... Lenke til kommentar
magikern Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 #content { overflow: scroll; } Lenke til kommentar
Neo Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) ehh.. sorry.. glemte å endre parent.indre.ScrollBy -> parent.hoved.ScrollBy Noe jeg lagde for leeeenge siden skjønner du. Overflow med divtagg, ja morsomt det, men det hjelper ikke på scrolle-tingen når han vil at siden skal scrolles med musa over et bilde. Eller? Endret 13. april 2004 av Neo Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Men metoden din hjelper uansett ingenting, hvis vedkommende som skal se på siden, har skrudd av javascript... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Men metoden din hjelper uansett ingenting, hvis vedkommende som skal se på siden, har skrudd av javascript... ....eller bruker Opera/Firefox/etc. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Men metoden din hjelper uansett ingenting, hvis vedkommende som skal se på siden, har skrudd av javascript... jepp. det er jeg fullstendig enig i. Personlig vil jeg nok aldri bruke denne form for løsning grunnet nettop dette problemet. MEN! Det er et stort MEN, man kan jo sjekke om klienten har skrudd av javascript for deretter å enable scrolling i iframen og fjerne javascripten. (<iframe scrolling=yes...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå