Cera Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Noen som har noen linker som utførlig sier hvordan en skal få best mulig resultat ved pussing av sko? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Smør på et greit lag skokrem, puss med skobørste en liten stund. Puss vekk med en ren børste. For bedre resultat kan du bruke bommul eller en nylonstrømoe til å pusse vekk kremen. For et ennå bedre resultat varmer du opp skokremen så den blir flytende. Puss lenge og tørk av med nylonstrømpe. Dette lærte jeg av en i garden Lenke til kommentar
lodott Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 1. Ta på skokrem. 2. Gnikk. (Har moren din noen nylonstrømper kan du gnikke med dem helt til slutt for å få en litt mer skinnende effekt) Lenke til kommentar
Cera Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Jeg kan pusse sko, men det finnes kanskje en ideell måte? Folk lager sider om allslags nå til dag, så kanskje dette også? Peterman: varmer du opp skokremen i vannbad? Og hvilken skokrem er best? Bruker en forskjellig krem om en vil ha matte eller blanke sko? Finnes det ulike typer børster? Skal en bare bruke farget skokrem, eller også blank? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Varmer den opp i metallokket til skokremboksen med en lighter. Såvidt jeg husker fikk vi kiwi skokrem da jeg var i milirtæret. Vet ikke om den er best, men blanke sko fikk vi. Bruk sort skokrem på sorte sko og brun på brune sko. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Hva hvis en ønsker nypussede sko, men matte? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Mitt forslag: Skokrem p¨åføres med en fille av noe slag, gjerne nylon, og gnies godt ut over La stå ti minutter, før du tar en ¨årsteog pusser for harde livet. Eventuelt pussing med fille til slutt, for en ordentlig "finish". Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 "p¨åføres" "¨årsteog" Ser du ikke hva du skriver selv, JoachimR? Lenke til kommentar
Cera Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Imponerende bidrag toolshed Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Imponerende bidrag toolshed Takk. Begge de to forrige var rimelig ok. Dette blir da den tredje posten min i denne tråden som er meget konstruktive. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg har ikke så veldig masse mer å tilføye her, annet enn at for masse skokrem gir masse unødvendi søl (snakker av erfaring), og at en avis gan være greit å ha under sånn at du ikke får skokrem på gulvet... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 "p¨åføres" "¨årsteog" Ser du ikke hva du skriver selv, JoachimR? Tenker jokke har fått seg ordentlig tastatur igjen, etter at alle de siste postene hans har manglet "æ" "ø" og "å" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå