Sjøbanan Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg har nettopp formatert pcen og innstalert windows på ny. Nå vil jeg fjerne msn fra pcen min, men det er ikke noe add or remove programs til msn. Dette følget med pcen, vilken måte er best og fjerne dette på? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Fjerning av msm: Run>kommand RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Lenke til kommentar
Kjetil87 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 hei. Kopier dette inn i Kjør/Run og trykk enter, restart og trykk ok på noen meldinger som kommer opp: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove Lenke til kommentar
adawen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som Hvilket skjermkort skal jeg velge? hører åpenbart hjemme under skjermkort kategorien, om den blir postet i Annet om hardware blir den så stengt og flyttet til Feilpostet. Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter -knappen og ber om evt. flytting av tråden. Stenges pga feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg