b_cybe Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Personlig valgte jeg den "feige" fremgangsmåten og innstalerte chippen med pogopons metoden, syntes den sitter godt fast... Hvis du bestemmer deg for å lodde selv bør du skaffe deg en 15W loddepenn eller liknende, hvis du bruker f.eks. 30W blir det varmere fortere og du har som nybegynner større sjanse for å svi av noe... Lenke til kommentar
langmann Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg vet dessverre om litt for mange folk som har kverka xboxen sin pga dårlige loddekunnskaper, så jeg vet vil ikke anbefale aladdin for en nybegynner. Xecuter derimot er en del enklere, så den går med litt flaks og godvilje Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hvis jeg skal chipe xboxen, hvor finner jeg monteringsanvisning. Eller følger det med chipen. Executer3 chip Lenke til kommentar
Kristoffer85 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hvis jeg skal chipe xboxen, hvor finner jeg monteringsanvisning. Eller følger det med chipen. Executer3 chip 5207117[/snapback] Prøv å se på http://hammar.no/prod_html/modchip_montereselv.asp Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Etter å ha sjekket linken din, finch tror jeg ikke jeg skal modde selv...Det så ganske vanskelig ut! Hvor mye må jeg betale for å få den moddet når jeg har allerede har kjøpt chip? ( Så i Bt i går, å der var det en som gjor det for 800 kr, det var dyrt! ) 2026706[/snapback] Kjøp loddefri chip, det at de detter av uten noe somhelst er bare en myte. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Bundy: Har du link til de loddefrie chippene? Jeg har ikke fulgt med på modchip utviklingen i det siste. Var det ikke sånn at de ikke funket på alle xbox maskinene? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Bundy: Har du link til de loddefrie chippene? Jeg har ikke fulgt med på modchip utviklingen i det siste. Var det ikke sånn at de ikke funket på alle xbox maskinene? 5857026[/snapback] VIKTIG: Hvilken XBox version har du? De fleste nye ja. Du kan jo kjøpe en executor3 med denne. Attention: only compatible with Xbox V1.6/V1.6B/V1.7. For Xbox V1.0 to V1.5, you need to order the original regular Xapt3r adapter. En kjent "solderless" mod-chip Now solderless on versions v1.0 - V1.5. (NOT solderless on v1.6)- Added new external switch module - External module includes LED to display mod enable/disable, bios select (bank 1 or bank 2), and flash protection (enable/disable). - External module designed to fit under the front lip of the case - 2x hyper Blue LEDs on mod chip. No reason (just looks really cool!) - Solder pad space to solder your own custom LEDs) - [resistor already fitted to regulate the supply to the LEDs)] Her har du diverse FAQ's fra xbox-scene.com(beste xbox-siden) Håper det hjalp littt. Endret 2. april 2006 av Bundy Lenke til kommentar
jealei Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 doux2 chip er billig og enkel og installere, bare to ledninger og lodde på xbox v1.0-1.5, også er det en lpcrebuild på 1.6-1.6b, men den er kjempe enkel og installere Lenke til kommentar
Chaos117 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 jeg fikk loddet den for 100kr...så du får det nok nokså billigi hvis du leter. Anbefaler ikke å gjøre det selv... Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 jeg fikk loddet den for 100kr...så du får det nok nokså billigi hvis du leter. Anbefaler ikke å gjøre det selv... 8641332[/snapback] Han har sikkert gjort det eller slått det fra seg for lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå