Gå til innhold

Xbox chip - Er det stress?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

logo_sm.gif Ca 500 :hmm: Aladdin er vist bare en billigchip, men den funker. Se www.unlock.no

Jeg leter etter billig Xecuter 2.3 lite/pro + chip, kan si fra hvis jeg finner noe. (+ Betyr vist at chip'en er lodde fri)

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Alladin funker som bare det den. Har loddet inn en hel masse av disse og alle funker helt fint. Hvorfor folk betaler en hel masse for overhypa chipper fatter jeg ikke. Så og si alle chippene har de samme funksjonene.

Executer 2.3 koster rundt 500,- Alladin koster det samme med innlodding og programvare installert. Ikke tvil hva jeg hadde valgt......

Lenke til kommentar
The Console Corner selger Executer 2.3 til 200 NOK. De sender til og med pakken som "gift" slik at du slipper å betale moms pga 200 grensa. Executer 2.3 har bare noen få loddepunkter som de fleste fint kan klare å lodde. Kompisen min visste ikke hvordan en loddebolt så ut engang før han lodda sin xbox og det gikk helt fint. Endret av oifind
Lenke til kommentar

Sitter på console corner og vipper mellom Xecuter pro og lite hehe, klarer ikke bestemme meg :roll: Jeg er ganske flink til å skru og mekke på småting så litt lodding bør gå bra, og da koster det liksom 400,- å enten kjøpe Aladdin å få chip og lodding gjort eller Xecuter og ta loddinga selv...

Bør jeg ta pro eller lite det er det største spørsmålet, blir nok ikke å bestille akkurat nå men trenger tid for å bestemme meg og vil ha tips.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen erfaring med Alladin Advance chippene, men etter det jeg har hørt er de også relativt greia å installere. Executer 2.3b lite og pro har akkurat samme funksjon. Den eneste forskjellen er (bortsett fra prisen) at pro har plass til flere bioser, og du har muligheten til å flashe den fra datan. Dette vil de fleste uansett ikke ha noe nytte av.

Lenke til kommentar

Dette er jo alternativene dine...

Tør lodde, men vil ha det BILLIG: Aladdin 64/Advance +

Tør lodde og har litt penger: Xecuter 2.3b Lite/Pro

Tør du IKKE lodde selv og får ikke tak i hjelp: Xecuter 2.3b Lite +

Får du hjelp, velg mellom Xecuter og Aladdin (Etc.) :p

(Edit: La til Etc så ikke noen skulle hakke løs på meg, det er jo ikke de eneste bra chip merkene på jorda)

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Dersom du tar deg god tid, øver litt på forhånd på noe gammelt utstyr du har liggende, så er ikke loddinga så vanskelig!

Hadde ikke rørt en loddebolt på 10 år jeg da jeg installerte min x2lite. Leste først alt jeg kunne finne om tips om installering, øvde på ett gammelt lydkort, og loddinga gikk stort sett uten problemer. Dette er nå snart halvannet år siden, og chippen virker den dag i dag den. Eneste jeg har gjort inni maskinen i ettertid er bytte av harddisk, og innstallert bryter for Live!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...