eiriksen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Ja, satt litt å spilte BF1942 for første gang i påska, men oppdaget kjapt at jeg ikke var noen naturtalent til å fly. Vær gang jeg prøver på en manøver så krasjer jeg og jeg er ikke obs på at man krasjer i trær. Noen som kan komme med noen tips til en som vil så gjerne fly og bombe alle de dumme folka? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 trykk på c , slik at du ser flyet bakfra. Dette er en fin måte å lære på. Du skifter med andre ord kamera vinkel:) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 God joystick, samt nosecam eller eksternt kamera (f9 og f10). Fyr opp et multiplayer-spill på et av de mer fly-befengte brettene, og øv deg på å bombe et eller annet. Stup-bombing er det letteste. Fly høyt opp, finn deg et mål, og vend nesen mot det. Når du flyr et toseters fly online, vent til en eller annen på laget ditt hiver seg i baksetet. Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Ekte mannfolk kjemper på bakken Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Ekte mannfolk kjemper på bakken Som også dør i løpet av brøkdel av et sekund når en bedre mann kommer med F16. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 det er derfor ekte mannfolk spiller NVA i BF:V vegetasjon er fint Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 det er derfor ekte mannfolk spiller NVA i BF:V vegetasjon er fint og kommer smygende med samurai sverd.. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 jeg er pilot selv (1 motors ikke f16 og b52) det hjelper ikke meg programeringen i bf er ikke virkelig øvelse gir mester Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Takker for alle tips, skal teste dem ut i kveld Lenke til kommentar
Brynjard Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Her skal du få en link til bf.no. Der står all teori du trenger for å bli en gjenomsnittlig pilot. http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=3847 Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 det er derfor ekte mannfolk spiller NVA i BF:V vegetasjon er fint Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 ikke bare jeg som liker å skyte M60 n00bs her ser jeg..b Lenke til kommentar
Katumutso Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 putt en golfgball på '' w '' og styr flyet med venstre hånd og skyt og bomb med høyre! Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 en sak som hjelper MYE om du ikke har joystisk, er å sette mouse acceleration på max Lenke til kommentar
tbend Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Helli er mye letter uten joystick, sev en hardbarka dc spiller! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Trykk på F9, F10,F11, F12 for å få andre vinklar på kamera enn det du får når du trykker C. Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Helli er mye letter uten joystick, sev en hardbarka dc spiller! hmm ja enig er selv hardcore DC spiller (med kun mus), og vil påstå jeg tar knekken på de fleste andre helikopterpiloter i en dogfight selv om de bruker joystick ... jeg slår også kraftig fra meg i en dogfight med fly, men der må jeg innrømme at det går mest på taktikk, og ikke teknikk, da det er en del kjappe og/eller vedvarende manøvre som er umulig å få til med mus Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 det ebste er å trykke på f9 2 ganger slik at man kun ser crosshair... da er dogfight en smal sak Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Bind de tingene på F9 og F10 til mushjul opp og ned. Skal du bruke maskingevær brukerdu nosecam og skal du bombe er det lettest med chacecam. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hvis du har joystick med hat (eller skal kjøpe) så er det en god ide å binde alle de forskjellige kameravinklene til denne. Har du en på nakken så har du ikke tid til å løfte hånden for å finne C eller hva slags knapp du har bindet den til. Ellers, øvelse gjør mester.. Noe jeg vil råde alle til er faktisk å fly litt risky i SP runder, for å lære seg 100% hvordan fly og helikopter reagerer, og hvor mye som skal til for å flytte på skroget. Ikke bare er det lurt online siden det er veldig få som følger etter om du begynner å fly igjennom skog og krat, men det er god trening for finmanøvrering som kommer til god nytte når du er i en dogfight eller lignende. Det er hvertfall min erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå