Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, satt litt å spilte BF1942 for første gang i påska, men oppdaget kjapt at jeg ikke var noen naturtalent til å fly. Vær gang jeg prøver på en manøver så krasjer jeg og jeg er ikke obs på at man krasjer i trær. Noen som kan komme med noen tips til en som vil så gjerne fly og bombe alle de dumme folka? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God joystick, samt nosecam eller eksternt kamera (f9 og f10). Fyr opp et multiplayer-spill på et av de mer fly-befengte brettene, og øv deg på å bombe et eller annet.

Stup-bombing er det letteste. Fly høyt opp, finn deg et mål, og vend nesen mot det.

Når du flyr et toseters fly online, vent til en eller annen på laget ditt hiver seg i baksetet.

Lenke til kommentar
Helli er mye letter uten joystick, sev en hardbarka dc spiller! :p

hmm ja enig

er selv hardcore DC spiller (med kun mus), og vil påstå jeg tar knekken på de fleste andre helikopterpiloter i en dogfight selv om de bruker joystick

... jeg slår også kraftig fra meg i en dogfight med fly, men der må jeg innrømme at det går mest på taktikk, og ikke teknikk, da det er en del kjappe og/eller vedvarende manøvre som er umulig å få til med mus

Lenke til kommentar

Hvis du har joystick med hat (eller skal kjøpe) så er det en god ide å binde alle de forskjellige kameravinklene til denne. Har du en på nakken så har du ikke tid til å løfte hånden for å finne C eller hva slags knapp du har bindet den til.

Ellers, øvelse gjør mester..

Noe jeg vil råde alle til er faktisk å fly litt risky i SP runder, for å lære seg 100% hvordan fly og helikopter reagerer, og hvor mye som skal til for å flytte på skroget. Ikke bare er det lurt online siden det er veldig få som følger etter om du begynner å fly igjennom skog og krat, men det er god trening for finmanøvrering som kommer til god nytte når du er i en dogfight eller lignende. Det er hvertfall min erfaring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...