Gå til innhold

Ønskes 69 øre ringepris?


Anbefalte innlegg

Har sjekka opp med netcom.

<...>

Om det er 24 eller 12 mnd bindingstid fekk eg ikkje svar på, men sidan det er basert på eit B.Talk til netcom er det nomal med 24 mnd bindingstid.

 

mvh

JanEirik

Er det bindingstid om en bare øbsker abonnement og ikke telefon?

 

Jeg er i dag på 21. måneden av et annet netcom-abonnement med 24 mnd binding, kan jeg oppgradere mitt abonnement uten at bindingstiden min blir forlenget?

 

Mvh Petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bindingstid skal kun inngås når det blir kjøpt telefon med, (altså ei utstyrsending/vidareføring av abo. Å skifte abo type skal ikkje påføre bindingstid.

 

Ved å endre sitt vanlige abo og over til ein slik avtale kan det hende netcom krever ei avgift, men det er eg ikkje sikker på.

 

 

Når eg sjekka op avtalen med netcom fekk eg også vite at det var mange forskjellige rabattstrukturer på denne avtalen. Kva som låg til grunn for dei forskjellige avtalane fekk eg ikkje opplyst sidan dei ikkje var sikre på det

(Den største rabatten var over 3 gonger så stor som den minste).

 

Tilbudet ser bra ut men skulle eg teikna det ville eg ha sjekka meir opp rundt det.

Natures Own er MLM og når dei står bak det er det ei varselbjelle som ringe bak i hovudet mitt.

 

 

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
Når har vel MLM noensinne vært seriøst da?

Svaret på det er ganske enkelt: Lenge.

 

Problemet er derimot at det er en del råtne epler blandt MLM-erne, og de ødelegger for mange. Og det er synd... Flere og flere bedrifter har åpnet øynene for MLM i det siste, og hvis jeg ikke tar helt feil så kan man også studere MLM på BI nå.

Lenke til kommentar

Ligner mye på abonnementet Ovnersbuy Business det dere snakker om. Her betaler du kun 37 øre til andre med samme abonnement, 67 øre til alle andre i norge og 120 kr per mnd. Oppsartsprisen her er også lavere enn det andre operatører tar, alle disse prisene er inklusive mva. sms til 57 øre og ingen innmeldingsavgift. Her også er det NetCom som står bak.

 

Bindingstid på to år hvis du kjøper sponset telefon, ellers ingen mindingstid.

 

Dette er ikke noe reklame, men jeg har vert strølende fornøyd Chess kunde i lengre tid nå og trodde det var det beste for meg som ringer litt. Men ownersbuy tar rett og slett kaka. Anbefales på det sterkeste til de som ringer for mer enn 2-300 kroner i måneden!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

 

Uansett skal man ringe engod del for å spare inn månedsavgiften i forhold til Tele2 Champion/Chess KnockOut og Mobyson/Noextras.net.

 

Det er jeg helt enig med.. men da denne tråden opprinnelig ble laget i 2004 så var Netcom BTalk et greit alternativ, da svært få abbonement hadde så lav minuttpris!

 

Ser ikke poenget med å grave frem en gammel tråd..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...