Gå til innhold

Ønskes 69 øre ringepris?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No er dei aboene berre tilgjengelege for bedrifter, altså anten må ei bedrift stå ansvarleg for aboet eller så må det ligge under einn bedriftsavtale.

Dermed vil ein ha litt problem med å tegne ein slik avtale utan ei bedrift. Og viss ein har eller jobber i ei bedrift som vil ha ein slik avtale kan nok ein lokal forhandlar gjere avtalen mykje raskare enn kva denne nettbutikken kan gjere.

Det at abo skjermaene som ligg ute er frå 2002 er ikkje eit positivt tegn, då desse skjermaene er endra ganske mange gonger sidan 2002.

mvh

JanEirik

Edit ser at dette gjelder Ucan2 abo, dermed er det ein avtale som er laga allereie og privatpersoner kan stå ansvarlig for aboet, MEN viss eg ikkje husker feil så er det noko medlemsavgift eller noko tilknytta dei som levererer Ucan2 aboet (trur det er gamle natures own eller noko slikt) rett på meg viss det er feil.

Endret av Jankee
Lenke til kommentar

Det var via Natures Own jeg tegnet dette abonnentet. Men jeg ville ha prøvd meg uansett nå. For det skjemaet som ligger ute nå er det ingen felter til ID nummeret til Natures. Står ingen betingelser at man må være med i en organisasjon for å signere.

Jeg ville bare tips hw'ere om denne siden, og høre om det var noen som fikk noe til. Ringepris til 69 øre og fast avgift til 124 kr er jo fantasipriser til storforbrukere.

At skjemaet er gammelt tror jeg ikke betyr noe. For siden er jo ellers oppdatert nylig.

Øverst ligger link til Networkpartner.

MVH Øyvind

Lenke til kommentar

Kan berre sei at skjema uten tilknytta avtale går rett i retur til forhandler.

Så eg trur nok at alle som blir sendt inn til denne nettbutikken blir lagt inn under avtalen til natures own (eller Ucan2 som mobil saken deira heiter)

No er det ei stund sidan nokon prøvde å verve meg til N.O. så eg veit ikkje heilt vilkåra for dei omkringliggande tinga.

Av det eg ser på skjemaet er det eit eige punkt for netcom forhandler å fylle ut, der kan avtale nr settes inn, samt at eg trur alle avtalene blir lagt inn elektronisk etter at kunde har faksa skjamaet inn. (Ut frå erfaring med netcoms rutiner på handtering av faks)

Rekner med at blant anna Tigerstaden kan svare endå meir detaljert rundt desse avtalane.

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Har sjekka opp med netcom.

Denne abotypen kan faktisk alle nc-forhandlarar teikne, det er nok at det blir skrive på at abo.et skal under Ucan2 avtalen.

Dermed treng du ikkje ta det via internett men kan gå til den lokale moblsjappa å teikne det.

Om det er 24 eller 12 mnd bindingstid fekk eg ikkje svar på, men sidan det er basert på eit B.Talk til netcom er det nomal med 24 mnd bindingstid.

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...