olsok29 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Beklager min "fåkunne", men nå vil altså de små grå ikke henge med. Dersom jeg ønsker å stenge en port ved hjelp av NIS 2003, hvordan i all verden gjør jeg det? Jeg finner "stien": Brannmur - Konfigurer - Avansert - Generelt - Legg til - Blokker. Da er det stopp. Finner ingen måte å blokkere en enkelt port på! Et eks.: la oss si jeg vil blokkere port 22. HVA skriver jeg inn HVOR? Noen som kan tenne et lys hos meg? Og husk: små teskjeer! Bjørn Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Hvis du blar deg litt videre, så kommer du til en plass der det står: What types of communications, or ports do you want to block? Da trykker du på: Only the types of communications or ports listed below. Da kan du velge de portene du vil blocke Endret 13. april 2004 av Cola-boks Lenke til kommentar
olsok29 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Hvis du blar deg litt videre, så kommer du til en plass der det står:What types of communications, or ports do you want to block? Da trykker du på: Only the types of communications or ports listed below. Da kan du velge de portene du vil blocke Takker så mye. Men ShieldsUP vil fremdeles ha det til at porten er åpen. Rådløs! Lurer egentlig på hva jeg ikke har gjort. På min bærbare har jeg Trend Micro Internet Security 2004. Her er alle porter Stealth, ifølge ShieldsUP. Føler meg fristet til å fjerne Norton. Dessuten - Trend Micro jobber stille og greit i bakgrunnen. Bjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå