_vamecum Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) selvskreven og selvskreven fru Blom personelig så er dette min topp 5 liste på GC(topp tre blir litt for snevert) 1. Metroid Prime, så genial spillbarhet og spilldynamikk 2. Zelda - WW. Slik skal 3rd persons adventure gjøres. kameraet er smukkt! 3. Super Monkey Ball, etter å ha "skjønt" spillet, blir det bare utrolig! 4.Viewtiful Joe, så stilig at du får lyst å ikle deg spandex og leke superhelt! 5.Mario Party(4/5). minigames, gode venner og shots.. wooha!! Håper gamecuben vil tilfredstille deg.. oj, la nettopp merke til at f-zero ikke var på listen min.. hehe, det får være et eksempel på at det finnes et hav av gode spill til GC. Endret 24. april 2004 av _vamecum Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg føler at metroid er litt oppskrytt. Nå har ikke jeg kommet spesielt langt, 12 %, men det fenger liksom ikke. Min 5 på topp Zelda WW Resident Evil Remaken Prince of Persia Sands of times Super Mario Sunshine Pikmin Lenke til kommentar
lar5one Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Gi det litt tid. Metroid er et av de beste spillene uansett konsoll synes nå jeg Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg synes også at Metroid Prime er helt fantastisk Men det kan jo kanskje ha noe med at jeg var litt forelska i Samus Aran fra Super Metroid -tiden Eller det kan være den fete historien, det drit-bra gameplayet, eller den fantastiske grafikken. Hvem vet.. nostalgi er heftige saker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå