Gå til innhold

Gamecube - Spill

Sfinx

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en gamecube og synes denne var overraskende bra på grafikken.

Har spillet - James Bond - Everything or nothing. Virker utrolig fett!

Problemet mitt er bare at jeg ikke har minnekort.. må kjøpe meg det i dag.

Hvordan er forresten Need For Speed - Underground på Gamecube?

Fungerer det bra mht kontrollene osv? Har spilt det på PS2 .. hvordan er overgangen?

mvh

Sfinx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulere med GC kjøpet ;)

Ville bare tipse deg om spill som absolutt er verdt kjøpet og opplevelsen på GC.

1. Zelda - The Wind Waker

2. Metroid Prime

3. Star Fox Adventures

Disse spillene kan jeg sterkt anbefale. De kan du spille for å korte ned ventetiden på Resident Evil 4 som sprenger grensene innen grafikk,iallefall for konsoller til nå.

Lenke til kommentar

på TG spilte jeg f-zero på en GC de hadde satt ut til fri bruk for deltagerne, og det er det festeste racingspillet jeg har prøvd. Maken til speed finner du ikke i andre spill, syntes du burde prøve det. Jeg skal kjøpe det så fort jeg finner det iallefall

Lenke til kommentar

Hvis du har et virkelig "need for speed", bør du kjøpe F-Zero GX. Det er sinnsykt vanskelig, og sinnsykt pent, og sinnsykt raskt, og sinnsykt bra.

Super Mario Sunshine er bra nok, men litt vanskelig å komme inn i hvis man ikke har erfaring fra Mario 64.

Utenom det er vel nesten alle Nintendos egne spill mer eller mindre verdt det. Masse godsaker. Og så bør man vel prøve ut en del av de ekslusive GC spillene som Viewtifull Joe og Metal Gear Solid: The Twin Snakes, og Resident Evil 1 og 0. Og mest av alt, SUPER MONKEY BALL!!!!!

Lenke til kommentar

Mange bra spill her ja!

Får se hva som havner i hylla mi etter hvert :yes:

Synes James Bond - Everything or Nothing er bedre enn forventet. Liker godt kontrollene!

Men gleder meg til å kjøpe mario spill. Det er jo et MUST når du har NGC og Nintendo generelt!

Lenge leve :thumbs:

Lenke til kommentar

Ville bare tipse deg om spill som absolutt er verdt kjøpet og opplevelsen på GC.

2. Metroid Prime

3. Star Fox Adventures

Disse spillene kan jeg sterkt anbefale. De kan du spille for å korte ned ventetiden på Resident Evil 4 som sprenger grensene innen grafikk,iallefall for konsoller til nå.

Må ikkje glemme RE og RE0 :p

Lenke til kommentar

Multiplattform-spill er sjeldent veldige forskjellige når det gjelder grafikken, men som en liten tommel-regel kan du tenke at PS2-versjonen alltid (ihvertfall i de fleste tilfeller) har dårligere grafikk enn Xbox og Gamecube på multiplattform-spill.

Ja, det er ikke noe å diskutere, PS2-fans - slik er det bare.

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar

Jeg vi anbefalle

1: mario sunshine (bra single player)

2: super smash brothers (jævla digg med multiplayer)

3: mario kart double dash (digg med multiplayer)

4: samus metroid prime

Ellers har jeg tony hawk 4 også: men det er omtrent helt like de andre tony hawkene( men har noen sett rodney mullen videoen der, ekstremt god) :yes:

Endret av spinxzer
Lenke til kommentar

Jeg ville råde deg til å kjøpe det største minnekortet først som sist. Det er ikke mye dyrere, og du kommer til å behøve litt ekstra plass når du kommer opp i fem spill. Spill jeg kan anbefale er Metroid Prime (uforglemmelig single player, kanskje den beste spilloplevelsen jeg noensinne har hatt)

Metal Gear Solid Twin Snakes (verdens beste Stealth spill)

Harvest Moon (deilig ulineært, veldig avslappende)

F Zero GX (dyp racing i både single og multiplayer)

Og selvsagt Zelda.

Lenke til kommentar

2. Metroid Prime

3. Star Fox Adventures

Første plassen er jo selvskreven! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...