Neophus Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 bare at den har oransje info på appelsinflaska, og rød på den med jordbær.. tror flaska er tynn... glass.. ja:P Han tror det muligens er tappet i canada, og selges på narvesen. Jeg har nå søkt utallige ganger på google, og spurt litt omkring på irc, uten at jeg har funnet produktet. Om du vet hva det heter, kom gjerne også med ett bilde av flasken, siden personen som lurer ikke husker navnet På forhånd takk. (om posten av en eller annen grunn blir stengt, send meg en PM om du vet navnet) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 samma det vel, vann er vann Lenke til kommentar
jocke Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hvis vannet er tappet fra et sted med mange dyr (hjort, elg, etc), kan det jo være dyrepiss? Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Bonaqua? ifølge han som lurer, var det ikke bonaqua, og de har vel ikke glassflaske anyway? Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Bonaqua? ifølge han som lurer, var det ikke bonaqua, og de har vel ikke glassflaske anyway? Bonaqua profilflaske har vi på hotellet. Men tenkte på den vichy novou eller noe sånt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Gå på narvesen og sjekk da. Lenke til kommentar
Timberland Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Clearly Canadian hvis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Men tenkte på den vichy novou eller noe sånt Er ganske sikker på at det er den, men kan det kalles kildevann? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 har du vann som er tappet fra isen fra nordpolen? Lenke til kommentar
chil Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Clerly Canadian Eller noe sont heter det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå