Gå til innhold

overklokking av Duron

benredik

Anbefalte innlegg

Jeg har en Duron 800 og ett MSI K7T Turbo hovedkort..jeg hadde tenkt meg å clocke opp en del mhz..men til min fortvilelse funker ikke core multiplieren..og etter å lest litt rundt her så så jeg "blyant trikset". Er det den eneste måten å få opp multiplieren på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blyant trikset som du henviser til er den letteste måten.Dette er en lett og grei måte som fungerer helt greit. Du kan også bruke en lack som brukes til og lodde varmetråder i bilruter, men den er ganske dyr(200++ for 3 gram).

Det eneste som kan være en fordel er og "tegne" mellom broene i ca30sek for og få skikkelig kontakt(Det er en fordel så du slipper og måtte "lodde" de på nytt etter en uke igjen). Noe annet jeg har oppdaget er at det lønner seg og bruke en "trykkblyant" med 0,3mm bly for det er ganske kort avstand mellom broene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ja prøv ut loddegreia til varmetråder, blyant blir for dårlig i lengden.

selv lodda jeg med lodde bolt...skalv så jevlig på hånda så jeg måtte bruke to hender..de er jo så jevlig små de L1 punkta.

At det virka var litt flaks, da jeg stirra så mye på de små bruene at det flimra får øya mens jeg lodda.

brukte litt stor bolt å...hehe

klokkinga ble mye mer stabil enn med blyant.

kjører nå 600@900.

går til 1000, men blir for varm med superorb.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...