svalbard Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Nå får du gi deg. Brann-supporterne er ikke i nærheten av klanen. Ingen i Norge er det. Og du skal være temmelig blåst for å ikke se det. Vi når sannsynligvis 10 000 mdl. i løpet av året. Det er ganske langt unna nærmeste konkurrent. Tifoene våre er de beste i norge, vi har de beste og fleste sangene, vi sang ut "the magpies" på st.James' park og det er INGEN som synger oss ut på Ullevål. -bulldog som hater Bergen by og 99% av de er medgangssupportere. Brann 99% av sine supportere holder med brann i tykt og tynt. Du ser jo bare at enga har den fine satdion som har plass til x antall. Enga hadde ca 9000 i snitt hver hjemmekamp mens brann hadde 12 000. Sier litt om populariteten til klubbene, og hvem som har medgangssupportere. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Nå får du gi deg. Brann-supporterne er ikke i nærheten av klanen. Ingen i Norge er det. Og du skal være temmelig blåst for å ikke se det. Vi når sannsynligvis 10 000 mdl. i løpet av året. Det er ganske langt unna nærmeste konkurrent. Tifoene våre er de beste i norge, vi har de beste og fleste sangene, vi sang ut "the magpies" på st.James' park og det er INGEN som synger oss ut på Ullevål. -bulldog som hater Bergen by og 99% av de er medgangssupportere. Brann 99% av sine supportere holder med brann i tykt og tynt. Du ser jo bare at enga har den fine satdion som har plass til x antall. Enga hadde ca 9000 i snitt hver hjemmekamp mens brann hadde 12 000. Sier litt om populariteten til klubbene, og hvem som har medgangssupportere. Hør,hør! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 As I said, spesielt i nedgangstider. Bergensere er jo patrioter, og holder med Brann i tykt og tynt. Dessuten, er Oslo litt større enn Bergen. Jaja =) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Nå får du gi deg. Brann-supporterne er ikke i nærheten av klanen. Ingen i Norge er det. Og du skal være temmelig blåst for å ikke se det. Vi når sannsynligvis 10 000 mdl. i løpet av året. Det er ganske langt unna nærmeste konkurrent. Tifoene våre er de beste i norge, vi har de beste og fleste sangene, vi sang ut "the magpies" på st.James' park og det er INGEN som synger oss ut på Ullevål. -bulldog som hater Bergen by Ehm. Joda, kanskje laget kunne lære seg å trille ball - i tillegg? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Må få legge til at Brann, frem til i fjor, hadde rekorden med gjennomsnittlig tilskuerantall på 15486. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Helt enig i at Bergen og brann er bra når det kommer til tilskuerantall. Men det er som kjent ikke det samme som supportere.. For det er ikke 15000 supportere på hjemmekampene til brann. Men det nytter vel ikke å snakke fornuft inn i de forskrudde bondehjernene deres.. Gleder meg til kamp i morgen! Og der vinner vi ihvertfall soleklart på tribunen ihvertfall! På banen er jeg mer usikker. Brann virker solide, men jeg tror det blir jevnt. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Ehm. Joda, kanskje laget kunne lære seg å trille ball - i tillegg? Hmm. Så du kampen i Newcastle? Jeg synes da de trillet ball så det holdt i den kampen. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Er det virkelig ingen her som har skjønt at Lyn er det rette laget å holde med? Nei. Lyn er omtrent like representativt for Oslo som Holmenkollen tennisklubb. Hva mener du er representativt for Oslo da? Vålerenga? Ikke narr meg til å le, de har for det første ikke slått Lyn siden 1981 og spiller fotball på et nivå med et par bønder. Få de vekk sier jeg. Lyn har da bedre prestasjoner enn det laget der, og er mye mer representable enn enn Vålerenga. Dumt utsagn fra det jeg har fått med meg, en lite fotballinteressert gutt. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 og 99% av de er medgangssupportere. Brann 99% av sine supportere holder med brann i tykt og tynt. Du ser jo bare at enga har den fine satdion som har plass til x antall. Enga hadde ca 9000 i snitt hver hjemmekamp mens brann hadde 12 000. Sier litt om populariteten til klubbene, og hvem som har medgangssupportere. Hmm. Underlig at det var nesten like mange suportere på hjemmekampene da vi spilte i 1. sist. Medgangssupporter og Vålerenga rimer liksom ikke helt. Har ikke vært så fantastisk mye medgang på en stund hvis du ser bort fra NM-seieren og uefacupen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 *snip* Det handler om kultur, ikke bare sportslige prestasjoner. Enga er smårølpete og entusiastisk, Lyn er småsossete og "tamme". Men dude, for Guds skylde. Dette er MIN mening... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Entusiastisk? Jeg skal ikke engang prøve å forsvare at Klanen er utallige ganger mye større enn Bastionen, men det er heller ikke poenget. I og med at du sa hvem som skulle representere Oslo, synes jeg ikke intern kultur mellom disse to lagene skal bestemme dette, men at det heller skal legges vekt på sportslige prestasjoner. Der er Lyn nokså overlegne vaffal. Men for guds skyld (), la oss droppe den diskusjonen. EDIT: Om de er "småsossete" bør heller være usaklig med tanke på at man da kan si det stikk motsatte om Vålerenga. Noen slappe folk med buksa nedenfor knærne og en rørleggersprekk lengre enn baklommen på buksen, eller enn wolla-dude som sier "bussa" isteden for bussen (bussa er ikke et ord og bruker bukser bredere enn Glomma. (den var tørr ) Endret 25. april 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Helt enig i at Bergen og brann er bra når det kommer til tilskuerantall. Men det er som kjent ikke det samme som supportere.. For det er ikke 15000 supportere på hjemmekampene til brann. Men det nytter vel ikke å snakke fornuft inn i de forskrudde bondehjernene deres.. Gleder meg til kamp i morgen! Og der vinner vi ihvertfall soleklart på tribunen ihvertfall! På banen er jeg mer usikker. Brann virker solide, men jeg tror det blir jevnt. Brann vinner, enkelt og greitt. Bondehjerner? Folk i Bergen lærte å snakke, drikke vin og danse før Oslo var påtenkt som en by. Må tenke på at vi har kultur, kontra hovedstaden partiotisme, er noe kanskje alle andre i dette landet hadde trengt å lære seg Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Vi er ikke fra Bjørgvin uten at man er patriotisk! Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Vi er ikke fra Bjørgvin uten at man er patriotisk! Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Om de er "småsossete" bør heller være usaklig med tanke på at man da kan si det stikk motsatte om Vålerenga. Noen slappe folk med buksa nedenfor knærne og en rørleggersprekk lengre enn baklommen på buksen, eller enn wolla-dude som sier "bussa" isteden for bussen (bussa er ikke et ord og bruker bukser bredere enn Glomma. (den var tørr ) Men gid da den var tørr ja. Det er da ikke usakelig når spørsmålet er om FC (lol) lyn *grøss* er mer representable for Oslo by enn Vålerenga. For tro det eller ei: det er flere som sier alle buksa og jakka enn dere som sier buksen og jakken. Skiklubben lyn representerer Oslo vest, Vålerenga resten. Ferdig med den saken. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Resten? Tror nok beklageligvis du tar feil der ja. Så alle som ikke kommer fra Oslo vest heier på Vålerenga? Der tar du nok mer feil enn du selv aner. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Ehm. Joda, kanskje laget kunne lære seg å trille ball - i tillegg? Hmm. Så du kampen i Newcastle? Jeg synes da de trillet ball så det holdt i den kampen. Ja, og i tillegg var de så nære, så nære. De tapte bare med et par mål! Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Vålerenga - Brann spiller nå.. Følg kampen Her og trykk på Vålerenga - brann Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Vålerenga - Brann spiller nå.. Følg kampen Her og trykk på Vålerenga - brann Eller skru på TV2? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 LSK blir vel for sterke for TIL borte også.....Regner med en 2-0 seier til LSK ja. men jeg er sikker på at Lillestrøm tar alle poengene, I'm afraid. TIL - LSK 1-0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå