Gå til innhold

Tippeligatråden

zaico

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tipper Brann vinner den kampen ganske greit..

Der er vi ganske enige. 3-0 til Brann?

Men jeg er ikke helt enige i det som ble sagt ovenfor, at Supporter-gjengene til VIF og Brann er de to beste. Ser man på antall er nok VIF best, men de er jo ikke akkurat kjent for å støtte laget i motgang. Her er Kanari-fansen desidert best i landet. Snart er vi størst også.....

mvh

Pantera

Hmm. SNART er dere størst? Har du vært på fotballkamp noengang? les her: http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/el...ticle776385.ece Kalde fakta: Klanen - ca9000 medlemmer, Kanari :thumbdown: : ca2500 medlemmer. Så snart må vel i tilfelle være et relativt begrep.. :laugh: Og det med at vi ikke støtter laget i motgang er jo bare piss (unnskyld utrykket). Da har du ikke hørt "kom igjen enga" og "øl og vold" i 10 sammenhengende minutter når det går dårlig. Sist jeg var på Åråsen ble det da bra stille når vi scora. :green:

-=EN BY, ETT LAG=-

Lenke til kommentar

Brann kan berre knuste LSK nå Juni på Brann Stadion!

Noen her som alltid på Brann Stadion?

MEN, LSK har kjøpt noen god spillern, f.eks Robert Koren(Slovenia) og de to nigeriansk spiller.

Brann har kjøpt to drømme forsvar :love: Brann sluppet BARE 1 mål PÅ 2.runde og score 3 mål :p

Lenke til kommentar
MEN, LSK har kjøpt noen god spillern, f.eks Robert Koren(Slovenia) og de to nigeriansk spiller.

Det er vel bare én nigerianer på LSK, Romanus Orjinta.

I tillegg til Orjinta og Koren, kan jeg jo også nevne Shane Stefanutto og Christoffer Andersson. Sistnevnte er svensk landslagspiller, så dette lover bra for sesongen.

Ellers så har det vært diverse rykter om å hente tilbake Clayton Zane fra Anderlecht.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Jeg er alltid på stadion. =)

Brann er i mitt hjerte. Patriotisme på høyt plan, noe få andre kan måle seg med.

BST (eller Brann-Bataljonen som det heter nå) vil jeg påstå er Norges beste supportere, i nedgangstider spesielt. Det har vi bevist de to siste sesongene.

Forøvrig, så er det Klanen og Bataljonen som klart har de beste supporterne i Norge.

Lenke til kommentar

Jeg er alltid på stadion. =)

Brann er i mitt hjerte. Patriotisme på høyt plan, noe få andre kan måle seg med.

BST (eller Brann-Bataljonen som det heter nå) vil jeg påstå er Norges beste supportere, i nedgangstider spesielt. Det har vi bevist de to siste sesongene.

Forøvrig, så er det Klanen og Bataljonen som klart har de beste supporterne i Norge.

Nå får du gi deg. Brann-supporterne er ikke i nærheten av klanen. Ingen i Norge er det. Og du skal være temmelig blåst for å ikke se det. Vi når sannsynligvis 10 000 mdl. i løpet av året. Det er ganske langt unna nærmeste konkurrent. :yes: Tifoene våre er de beste i norge, vi har de beste og fleste sangene, vi sang ut "the magpies" på st.James' park og det er INGEN som synger oss ut på Ullevål.

-bulldog

som hater Bergen by :w00t:

Lenke til kommentar

Håper rødbuksene kan ta sine første poeng i helga, Molde på røkkeløkka er ikke så lett, men årets Moldeutgave er jo heller ikke all verdens. Bare de tør å slippe seg løs som de gjorde mot RBK sist så kan det i alle fall bli en bra kamp. :)

Håper ellers på Brann, Viking, Tromsø og Sogndal denne helga. :)

Lenke til kommentar
Nå får du gi deg. Brann-supporterne er ikke i nærheten av klanen. Ingen i Norge er det. Og du skal være temmelig blåst for å ikke se det. Vi når sannsynligvis 10 000 mdl. i løpet av året. Det er ganske langt unna nærmeste konkurrent. :yes: Tifoene våre er de beste i norge, vi har de beste og fleste sangene, vi sang ut "the magpies" på st.James' park og det er INGEN som synger oss ut på Ullevål.

-bulldog

som burde elske Bergen by :w00t:

Vært på Brann stadion noen gang?

Antall har ikke noe å si..

Det eneste jeg hører klanen si er "VI TAPER ALDRI!!" x ant. ganger. Og det høres rimelig teit ut :roll:

Spesiellt når Vålerenga taper :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...