Bandidos-Pelle Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 c u m8: Det var ikke det. Det var den barnslige måten din "å ta igjen" på Zaico på. Hadde du vært voksen, hadde du ignorert det utsagnet han kastet ut i luften. Men det at du fortsetter å syte og slenge dritt om folk stempler deg som en taper. Forlat tråden med litt respekt igjen. Dette er for min del slutten på off topic i denne tråden. Tilbake til fotball... Som jeg skrev ovenfor, jeg bare synes at det var et latterlig argument fra zaico's side: Siden jeg skrev at jeg er nøytral i Tippeligaen, så er jeg automatisk en som ikke har peiling. Det provoserer meg. Synes ikke du at dette er et tynt argument? Derfor prøvde jeg å påpeke dette i en post ovenfor, men til ingen nytte. Velvel, tilbake til fotballen. Følte bare at jeg burde ha et siste ord i denne diskusjonen. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Brann kommer til å ta medalje i år!! Det e sikkert! MacAllister var sinnsyk! Og det er ikke tvil om at Brann tar medalje. Ps: Er du fra Bergen? Det er nok tvil, 24 kamper igjen å spille Lenke til kommentar
zaico Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 (endret) c u m8: Det var ikke det. Det var den barnslige måten din "å ta igjen" på Zaico på. Hadde du vært voksen, hadde du ignorert det utsagnet han kastet ut i luften. Men det at du fortsetter å syte og slenge dritt om folk stempler deg som en taper. Forlat tråden med litt respekt igjen. Dette er for min del slutten på off topic i denne tråden. Tilbake til fotball... Som jeg skrev ovenfor, jeg bare synes at det var et latterlig argument fra zaico's side: Siden jeg skrev at jeg er nøytral i Tippeligaen, så er jeg automatisk en som ikke har peiling. Det provoserer meg. Synes ikke du at dette er et tynt argument? Derfor prøvde jeg å påpeke dette i en post ovenfor, men til ingen nytte. Velvel, tilbake til fotballen. Følte bare at jeg burde ha et siste ord i denne diskusjonen. Når argumenterte jeg med at du ikke hadde peiling siden du er nøytral? Jeg slengte ut den posten fordi du lanserte deg selv som verdensmester, og satte Tromsø på nedrykksplass.. Endret 19. april 2004 av zaico Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Zaico, om Tromsø rykker ned, får vi se ved sesongslutt. Uansett, jeg bare syntes det var en dårlig kommentar og komme med, spesielt siden jeg er så gretten, nå om dagen. Så, beklager mine kommentarer - jeg skylder på humøret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg er nøytral i Tippeligaen, men har mye peiling på fotball. Ja du har virkelig peiling på fotball Ja, faktisk. Har mer peiling enn så og si 90% forumet (dvs. deg, blant annet), kan jeg sette noen skarve penger på. Hvor mye penger? Men som Toolshed sier; tilbake til fotball. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Er nok dessverre en stund til, men på Stadion spiller de mot Viking 20. juni. Du har nok byttet dem Men er likevel en god stund til de skal spille i Stavanger. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Bummer... Bra du rettet det opp, da Viking - Brann20.06.2004 Brann - Viking24.10.2004 Lenke til kommentar
zaico Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Hva tror dere om LSK-TIL til helga? Bruker som regel å bli "slitekamper" med mye kriging og veldig jevnt. Men i år skal TIL spille ballen etter bakken, lurer på hvordan det slår ut mot LSK?! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Lillestrøm blir for sterke hjemme. Tipper en komfortabel 2-0 seier. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Lillestrøm blir for sterke hjemme. Tipper en komfortabel 2-0 seier. Skrevet feil, det er TIL som er hjemme.. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Skrevet feil, det er TIL som er hjemme.. LSK blir vel for sterke for TIL borte også..... Regner med en 2-0 seier til LSK ja. mvh Pantera Lenke til kommentar
zaico Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Skrevet feil, det er TIL som er hjemme.. LSK blir vel for sterke for TIL borte også..... Regner med en 2-0 seier til LSK ja. mvh Pantera Tror nok TIL skårer mål, tipper 3-1 til Tromsø Endret 20. april 2004 av zaico Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Søndag er det Vålerenga - Brann (de to lagene med henholdsvis nest best og best supportergjeng) på Ullevoll. Dette blir utvilsomt en hard kamp for Brann, men jeg tror de har en god sjanse. Ser ut til at Erlend Hanstveit ligger litt tynt an med brukket nese og greier. Og det er en lei spiller å miste... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Søndag er det Vålerenga - Brann (de to lagene med henholdsvis nest best og best supportergjeng) på Ullevoll. Dette blir utvilsomt en hard kamp for Brann, men jeg tror de har en god sjanse. Ser ut til at Erlend Hanstveit ligger litt tynt an med brukket nese og greier. Og det er en lei spiller å miste... Tipper Brann vinner den kampen ganske greit.. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Tipper Brann vinner den kampen ganske greit.. Der er vi ganske enige. 3-0 til Brann? Men jeg er ikke helt enige i det som ble sagt ovenfor, at Supporter-gjengene til VIF og Brann er de to beste. Ser man på antall er nok VIF best, men de er jo ikke akkurat kjent for å støtte laget i motgang. Her er Kanari-fansen desidert best i landet. Snart er vi størst også..... mvh Pantera Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Lillestrøm blir for sterke hjemme. Tipper en komfortabel 2-0 seier. Skrevet feil, det er TIL som er hjemme.. Whoops, mente borte. Uansett, om Tromsø scorer, er det på dødball. Det er jeg sikker på. I tillegg har jeg liten tro på at de skal kunne spille langs bakken, med ro og styre kampen. Vel, kanskje de scorer et mål, det er mulig, men jeg er sikker på at Lillestrøm tar alle poengene, I'm afraid. EDIT: Som jeg har skrevet tidligere: Brann har et råsterkt lag, og om de vinner, blir ikke jeg overrasket. Tipper 1-3. Altså, 3-1 til Brann. Endret 20. april 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Liker Vålerenga, men dette går Brann's vei. Helt sikkert. 2-0 Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ser man på antall er nok VIF best, men de er jo ikke akkurat kjent for å støtte laget i motgang. Her er Kanari-fansen desidert best i landet. Snart er vi størst også..... mvh Pantera Vil ikke akkurat si at Store Stå er dårlige fans i motgang. Man kan ikke kalle publikumskaren bak "vi vinner serien i år, som i 1963" medgangssupportere, altså. Brann er i hjertet vårt, og det vil det alltid være. Som jeg har skrevet tidligere: Brann har et råsterkt lag, og om de vinner, blir ikke jeg overrasket. Tipper 1-3. Altså, 3-1 til Brann.Det hadde jeg blitt. Selvsagt positivt overrasket, men dog overrasket. Å vinne 3-0 mot Molde var en stor prestasjon, og at de klarer å putte så mange mål i neste kamp, det tviler jeg på... Men tiden vil vise. Jeg håper du har rett, men jeg tenker at de vinner med små marginer. 1-0, 2-0 eller 2-1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå