svalbard Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hva synes dere opp Branns 3-0 seier over molde??? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Über könig! De rundspilte Molde til de grader. Det er beregnet tilskuertall til ca. 16.000, men det var noe gale med billettsystemet (har nettopp oppgradert), så de har ikke fått eksakt tall ennå. Stadion var visst i Ekstase! Jeg satt hjemme på live.vg.no Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 jepp, viste storspill. Kampen på midtbanen som mange trodde kom til å bli jevn vant brann overlegent. Følte med kampen på vg.no/live og nrk. Utrolig bra kamp. Skulle gjerne hatt en billett. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Når kommer Brann til Sogndal ? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Når kommer Brann til Sogndal ? 09.05 Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Når kommer Brann til Sogndal ? 09.05.04 Sogndal-Brann kl. 19.00 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Blir tilfredsstillende å se Brann banke Viking på det nye Stavanger Stadion. Noen som vet når? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Er nok dessverre en stund til, men på Stadion spiller de mot Viking 20. juni. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Jeg er nøytral i Tippeligaen, men har mye peiling på fotball. Ja du har virkelig peiling på fotball Ja, faktisk. Har mer peiling enn så og si 90% forumet (dvs. deg, blant annet), kan jeg sette noen skarve penger på. Om jeg er nøytral i Tippeligaen, er uvesentlig for hvor mye jeg vet om fotball. Du er vel en av dem som tror Carew er god, og at Ivers alltid er skadefri? Skal jeg analysere landslaget, f. eks, eller Rosenborg? Slik at du passer munnen din? Deres svakheter og styrker? Jeg begynner med Rosenborg: Rosenborg er et godt lag, som har ressurser som andre lag i Norge bare kan drømme om. Rosenborg er det eneste laget i hele Europa som er så dominant ovenfor andre lag når det gjelder økonomi i hjemlandet. RBK er ikke som før. Før hadde RBK noen VIRKELIG målkåte spisser, blant annet. Se på Brattbakk - alle kjenner finten hans. Først mot venstre, deretter går han mot høyre og fyrer av. Ja, det var tider da Totto (Totto Dahlum, tidl. spiller for RBK, hvis du ikke visste det, han er ikke helt kjent blant fjortissene) scoret så fort og hardt at målene på Lerkendal enda har merkbare merker etter hans nettkjenninger. Men, for å være litt på bølgelengde med deg, så kan jeg nevne Sigurd Rushfeldt, som gikk fra RBK til Racing Santander, og er nå i Austria Wien. Ja, det var spesielt å se han. 73 mål på 72 kamper. Han var en fenomenal spiller! Tilbake til Brattbakk, han har for liten internasjoal klasse. Han scorer mange mål, men det har noe med de ikke så patente forsvarerne (bortsett fra Odd, som er vannvittig stødige bakover) i Tippeligaen. Nå har Stensaas kommet ut av varmen. Fra å være en late-night spiller, som kom inn det 80. minutt på 90-tallet, har han vokst enormt, og har fylt den etterlengtende rollen fra Bergdølmo (ja, han har spilt i RBK han også) så hatten passer. Han er en vannvittig offensiv beck, og scorer mål. Hoftun og Riseth er et nokså bra radarpar, men Riseth har en tendens til å ta en god del sjanser, men har massevis av rutine, og veier det opp. Basma på høyrebeck, mer er det ikke å si om han, bortsett fra at innleggene hans er latterlig dårlige. På midtbanen er midtbaneguruen Ørjan Berg som herjer med midtbanespillerne i øst og vest, uansett på jordkloden. Mannen har høy internasjonal klasse, men begynner å dra på åra. Gidder ikke nevne de resterende da de ikke er verdt det på midtbanen. Som spiss er Karadas kjekk å ha. Han er sterk, målfarlig, og har stor hastighet. Han skal ha mye av æren for 2-0 målet mot Fredrikstad. Vel, zaico, som du sikkert skjønner, så lønner det seg å passe munnen din når det gjelder hvem som har peiling og ikke på fotball. Ville gjerne dratt landslagsanalyseringen min, men skal på trening nå. Kanskje hvis du unnskylder deg, og roer ned attituden din, så kan jeg gjøre det når jeg kommer hjem. Til slutt vil jeg bare hinte til signaturen min: "Eid! Ja, du er eid!" Endret 19. april 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Det er jo tross alt mulig han mente det når han sa du faktisk hadde peiling på fotball, da. Selv vet jeg hvorfor Rosenborg har blitt det laget det er i dag. De var nemlig veldig heldige da de vant tidlig på 90-tallet, da de skikkelige summene ble utdelt til vinner av Tippeligaen. Og etter det har de bare hatt mer og mer penger, og som Arne Scheie (tror jeg) sa, så kan de nå fortsette å vinne ved å kjøpe seg de beste spillerne hos alle klubbene som er faretruende høyt oppe på tabellen. Ser ikke bort ifra at RBK kommer til å prøve å få has på Robbie Winters, Olofinjana ,MacAllister eller Kvisvik ved å tilby store pengesummer når de forstår trusselen de er. Edit: Og jeg tror ikke noen med nicket "c u m8" har rett til å kalle noen andre enn seg selv for "eid"... Endret 19. april 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Edit: Og jeg tror ikke noen med nicket "c u m8" har rett til å kalle noen andre enn seg selv for "eid"... zaico traff et soft-spot. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Vel, zaico, som du sikkert skjønner, så lønner det seg å passe munnen din når det gjelder hvem som har peiling og ikke på fotball. Ville gjerne dratt landslagsanalyseringen min, men skal på trening nå. Kanskje hvis du unnskylder deg, og roer ned attituden din, så kan jeg gjøre det når jeg kommer hjem. Til slutt vil jeg bare hinte til signaturen min: "Eid! Ja, du er eid!" Ja må inrømme at jeg er eid, du har jo sett en hel Rosenborg kamp, litt av en analyse du kommer med.. "han har for lite internasjonal klasse", hva mener du med det? Enten holder du internasjonal klasse eller så gjør du ikke det, så enkelt er det. Du sier at Ørjan Berg er den eneste med klasse på midtbanen i Rosenborg, nå har jeg aldri vært på lerkendal men både Solli og tidvis Strand holder høy klasse der. Vet ikke hvordan dine fotballkunnskaper er, om du er som alle andre på din alder +-14 så kan jeg opplyse deg om noe nytt.. Om du vet hvilken klubb Ben Burgess spiller i, så er du ikke automatisk en som skjønner deg på fotball, se på Arne Scheie han kan alt man ikke trenger å kunne men har ingen kunnskaper om hva som utgjør og/eller trengs for å skape et godt lag. Nei jeg synes ikke Carew er en spesielt god spiller, MEN han har noen ekstreme ferdigheter som kunne gjort han til en internasjonal toppspiss, om han ikke hadde vært så "primadonna". Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Vel, Toolshed, du har for det første misforstått grunnen til mitt nick. Som du sikkert vet (eller nå vet du det, ihvertfall), så er jeg ingen fan av SMS-språk o.l. La meg sitere meg selv fra "Hva betyr nicket ditt" tråden: Jeg kaller meg c_u_m8 for å håne SMS-språk. Ja, jeg HATER SMS-språk av hele mitt hjerte, og boikotter de som sender meg meldinger på SMS-språk. Jeg svarer ikke, rett og slett. Derfor skulle jeg være en "tough-guy", og kalle meg noe inspirert av SMS-språk-fanatikerne. Ja, tro det eller ei. Sånn, nå vet du forhåpentligvis hvorfor det er kallenavnet mitt. Derfor kan jeg kalle andre "eid". wh1te: Ja, jeg HATER drittunger som tror de er noen bessevissere, og hakker ned på alt og alle. Så ja, når jeg skriver at jeg er nøytral i Tippeligaen, og han tror at jeg ikke har peiling, på grunnlag av min kommentar, så blir jeg rimelig forbanna (uttales "førbannja". Poenget mitt er at ja, han traff et soft-spot. Endret 19. april 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 c u m8: Beklager at jeg misforstod ditt nick, men det var kanskje en blanding av måten du svarte på (minnet meg om en og annen fjortenåring), nicket ditt (ingen videre forklaring er vel nødvendig) og avataren din med den kule mobilen. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 wh1te: Ja, jeg HATER drittunger som tror de er noen bessevissere, og hakker ned på alt og alle. Så ja, når jeg skriver at jeg er nøytral i Tippeligaen, og han tror at jeg ikke har peiling, på grunnlag av min kommentar, så blir jeg rimelig forbanna (uttales "førbannja". Poenget mitt er at ja, han traff et soft-spot. Vell vi har vell kanskje bare en drittunge her?! Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Ja, tilbake til deg, zaico: Du hinter til min kommentar om Brattbakk, regner jeg med? Vel, her skal jeg begrunne svaret mitt: *Han er treg *Dårlig på hodet *Sløve skudd Når det gjelder de andre midtbanespillerne, Solli og Strand, for den saks skyld, så kan jeg nevne at Strand er rask, har overblikket, men ettersom åra går, har han mistet noe av det gode gamle. Solli er ung, har utviklet enormt seg siden han kom fra Odd Grenland, men er fortsatt litt urutinert. Ta kampen mot Fredrikstad, f. eks, der viste han hvorfor han ikke er en klassespiller - ennå. Jo, jeg tror Arne Scheie uten tvil kunne satt opp et godt, norsk landslag, f. eks, men hans styrke som trener har jeg enda til gode å se. Angående Carew, så vil jeg gjerne beskrive følgende av det han har sagt, som jeg enda får latterkramper av etter kampen i Parken mot Danmark som sistnevnte vant 1-0: "Som jeg sa til Ronny etter kampen: Hadde han lagt en 50-60 meters pasning til meg utpå kanten, så kunne jeg kommet mann-mot-mann mot en 5-6-7 stykker - så kunne jeg kommet meg forbi, vært på syv meter radius, og scoret". Med dette utsagnet vil jeg gi et bilde av Carews intellekt som person, og hans ferdigheter med ball er likeså. Hør her, gutten min: Med spisser som Totti og Cassano, vil Carew aldri få spilt. Han er en dårlig spiller, rett og slett. *Han er en av de tregeste fotballspillerne jeg vet om på korte distanser *En av de raskeste på lange distanser (som sjeldent oppstår) *Fomlete med ball *God på hodet Han har ingenting i Europa å gjøre. Han skulle holdt seg til Lørenskog ballklubb - der hadde han ihvertfall klubbkamerater på samme nivå. Til slutt vil jeg sitere vår gode, svenske venn, Zlatan Ibrahimovic: "Det han gjør med en fotball, gjør jeg med en appelsin". Enklere kan det ikke sies. Endret 19. april 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hva syns folket om Dylan McAlister da? Litt av en debuet han fikk da!! Brann kommer til å ta medalje i år!! Det e sikkert! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) c u m8: Beklager at jeg misforstod ditt nick, men det var kanskje en blanding av måten du svarte på (minnet meg om en og annen fjortenåring), nicket ditt (ingen videre forklaring er vel nødvendig) og avataren din med den kule mobilen. Jaha, det er forståelig. Måten jeg skriver på, nicket mitt og avataren min med en mobil stempler meg som en fjortenåring? Vel, dette er isåfall første gang jeg hører, men lar det bli med det. PS: Til din informasjon, mobiler er som med PC'er: Teknologiske og interessante. En fjortenåring må ikke nødvendigvis ha peiling på mobil, da det er like idiotisk som å si at alle som driver med PC er fjorten år. Derfor stusset jeg bort i ditt noenlunde merkelige og usammenhengende svar, som jeg heller tar som fornærmelse nærmere enn det motsatte. Jorn: Jo, han blir spennende, men om han finner nettmaskene videre får tiden vise. Har plassert Brann på medaljeplass, jeg og, men siden jeg er nøytral i Tippeligaen, så har jeg ingen peil, så ikke hør på meg. Dette er ihvertfall etter zaico's meget observante og smarte svar. Honnør til gutten! Endret 19. april 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Brann kommer til å ta medalje i år!! Det e sikkert! MacAllister var sinnsyk! Og det er ikke tvil om at Brann tar medalje. Ps: Er du fra Bergen? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 c u m8: Det var ikke det. Det var den barnslige måten din "å ta igjen" på Zaico på. Hadde du vært voksen, hadde du ignorert det utsagnet han kastet ut i luften. Men det at du fortsetter å syte og slenge dritt om folk stempler deg som en taper. Forlat tråden med litt respekt igjen. Dette er for min del slutten på off topic i denne tråden. Tilbake til fotball... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå