Gå til innhold

Tippeligatråden

zaico

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RBK vinner nok i år også.....ikke særlig mange som kan utfordre dem. Det sørger vel dommerne, og NFF for. Eneste trur jeg vil være LSK, men de havner på 2 plass, noen få poeng bak RBK. 3 plassen går til enten Brann eller Bodø/Glimt. Herfra og nedover blir det stort sett bingo.

Stabæk kan gjøre det bra hvis de får tilbake Martin Andresen, men uten ham, får de det tøft. Kamp for tilværelsen.

Har heller ikke noe tro på trenerduoen til Lyn. Virker ikke som om de har så veldig mye å tilføre klubben, sånn fotballfaglig sett.

Viking kunne ha vært et bra lag, med alle de gode spillerne de faktisk har. Men pga en tafatt trener, så kommer de til å slite i år også.

Molde kan havne høyt opp, hvis de unngår skader på sentrale spillere (Hoset, Rudi, Kihlberg).

Sogndal har jo mista noen av sine beste spillere og havner sånn litt under midten av tabellen. Samme sted havner Odd.

Vif, FFK, Ham-Kam og Tromsø holder ikke høyt nok nivå gjennom hele sesongen. Får mange dårlige spillere. Disse vil kjempe om plassene i bånn av tabellen.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Vif, FFK, Ham-Kam og Tromsø holder ikke høyt nok nivå gjennom hele sesongen. Får mange dårlige spillere. Disse vil kjempe om plassene i bånn av tabellen.

Stort sett enig med deg helt til dette. FFK holder et mye lavere nivå enn både Vif og Tromsø. Ham-Kam tror jeg også kan få det tøft, men de kan overraske. Vålerenga tror jeg kommer til å klare seg greit i år. Vi har fått et par klassespillere: David Brocken, Ardian Gashi, Pa Dembo Tourray, Daniel Fredheim Holm, og vi har også god rutine og solide spillere bakerst. Alle som så oss i uefa-cupen burde være enig i at vif kan klare seg bra i tl i år.

Lenke til kommentar
RBK vinner nok i år også.....ikke særlig mange som kan utfordre dem. Det sørger vel dommerne, og NFF for. Eneste trur jeg vil være LSK, men de havner på 2 plass, noen få poeng bak RBK. 3 plassen går til enten Brann eller Bodø/Glimt. Herfra og nedover blir det stort sett bingo.

Du er nokk nære sannheten der ja :yes:

Lenke til kommentar

Hater at alle dommere favoriserer Rbk...

eg sier bare som resten av Norge, utenom trndheim!

Lært å krype, lært å gå, LÆRT Å HATE RBK!!!!!

Brann tar medalje i år!! De er veldig gode! og med Seyi Gerog olofinjana og Soma og Olafur i forsvar så bør alle passe seg!!

Brann knuser alt!

Lenke til kommentar
ffk.jpg

Er det rart dere har blitt mobbeoffer eller? SE på dere 'a!

Neeeida bare kødder. Men ffk har vel ikke akurat overbevist i oppkjøringen til seriestart.. Men når det er sagt synes jeg det er kult at de er tilbake i tl! Bra med lag som har supportere. Blir gøy med ffk-vif og omvendt. :yes:

Lenke til kommentar

Så vidt meg bekjent så får Tromsø ingen spillere den nærmeste fremtid....

Keeper Borch er det usikre kortet i førsteelleveren, men de har jo jokere som Gamstn (Knoll) og Lars Iver Strand (Tott) som veier opp for dette. Finnmarkingene Knoll og Tott er tekniske nok til å herje med hvem det måtte være når de får leke seg sammen. De har spillere som Arne Vidar Mirakel-Moen og Kovacs på benken, og det sier litt. Moen var fast inventar på LSK i 2001. Gamst var toppscorer i 1. div i 2002 og Kovacs scorte 14 mål på 14 kamper. Spissen Årst var Toppscorer i Belgia med 30 mål for ikke så veldig lenge siden og rutinen og ferdighetene til Steinar Nilsen er udiskutable. Fyren var fast på Diego Armando Maradonas gammelklubb Napoli i sin tid samt at han har spilt 5 kamper sammen med Paolo Maldini for AC Milan, inntil Ronaldo (den k*ken) moste kneet hans i en hårreisende tackling som burde ført til 15 års sikring på anstalt (Mye namedropping her, men det sier vel litt om nivået Nilsen har erfaring fra). Bjørn Johansen er en av de mest drevne midtbanespillerne i hele landet og Morten Pedersen har vært i Belgia en tur samt spilt for RBK og Brann. Essediri ser endelig ut til å slå igjennom for alvor i Norge, han var virkelig god mot Viking for en uke siden. Høgmo er også en merittert trener som har erfaring fra damelandslaget og U-21-landslaget for gutta.

TIL har spilt, inntil ikveld, åtte kamper uten baklengsmål, så Høgmo har tettet igjen bak. Det blir neppe noen reprise av typen 5-1 tapet mot Lyn ifjor.

7. plass på Tromsø er mitt tips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...