Gå til innhold

Tippeligatråden

zaico

Anbefalte innlegg

Tenke på hjemme kampene til LSK jag da.

LSK knuser tromsø BTW! :D

<off-topic>

Kommer til å stikke innom når de møter RBK. One question, kjenner du en dude som heter Torkel som spiller på LSK sitt juniorlag?

</off-topic>

Håper på litt mer spennende Tippeliga enn det har vært før, men håper fortsatt at RBK vil vinne. Er ikke noen medgangsupporter som noen sikkert vil si. Jeg er halvt trønder og har holdt med RBK siden jeg begynte å skjønne hva fotball er. Håper også at Fredrikstad klarer å holde seg opp, og lag som Molde og Stabæk kan rykke ned så kan vi få noen nye lag i Tippeligaen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er nøytral i Tippeligaen, men har mye peiling på fotball.

I år tror jeg Brann vil overraske alle, og ta annenplassen. Det unner jeg dem, ettersom Brann har vært uheldige år etter år.

Jeg tror Stabæk vil holde oss seg på nedre del av tabellen i år, da de har mistet en av sine største midtbanedirigenter, Martin Andresen.

Jeg tror Molde vil ta et lite sprang, og ende opp på tredje eller fjerde plass. Jeg tror Lillestrøm og Molde vil kjempe om tredjeplassen.

Fredrikstad ned - Ham-Kam på kvalik.

Øverst på tabellen ender Rosenborg - definitivt.

Lenke til kommentar

Tromsø kan ha en sjangse lenger oppe på tabellen i år ::thumbup::

Men RBK tar nok 1.plassen, men de vinner ikke mot Tromsø på noen av de to kampene de spiller(og heller ikke Cup-finalen mot samme lag) Tipper Tromsø på en 2-6 plass

Endret av b0berg
Lenke til kommentar
Tromsø kan ha en sjangse lenger oppe på tabellen i år ::thumbup::

Men RBK tar nok 1.plassen, men de vinner ikke mot Tromsø på noen av de to kampene de spiller(og heller ikke Cup-finalen mot samme lag) Tipper Tromsø på en 2-6 plass

Helt seriøst, her er en trangsynt supporter. Selvfølgelig kommer ikke på Tromsø et sted mellom 2-6 plass. Det er jo bare helt sykt å tro det.

Ikke bare sykt, men idiotisk.

Tromsø settes foreløpig på min nedrykksplass.

Lenke til kommentar

:thumbup:

ville tippa slik:

1. Rosenborg

2. Brann

3. Molde

4. Lyn

5. Bodø Glimt

6. Lillestrøm

7. Odd Grenland

8. Vålrenga

9. Stabæk

10. Viking

11. Sogndal

12. Ham Kam

13. Tromsø

14. Fredrikstad

Endret av svalbard
Lenke til kommentar

:thumbup:

ville tippa slik:

1. Rosenborg

2. Brann

3. Molde

4. Lyn

5. Bodø Glimt

6. Lillestrøm

7. Odd Grenland

8. Vålrenga

9. Stabæk

10. Viking

11. Sogndal

12. Ham Kam

13. Tromsø

14. Fredrikstad

Tror ikke tromsø kommer på kvalik. De har et par spennende spillere som har kvaliteter nok til å klare seg i tl. Men de havner på nedre del av tabellen. Jeg tipper at de havner på en 7-8 plass etter Vålerenga. ;) Og brann *spy* kommer mye lengre ned på lista enn 2. plass. Ellers ser det vel greit ut. Må le av de folka som -nok en gang mener at brann kan vinne serien. Tror ikke brann har sjanse på medalje heller.

Min liste:

1. Rosenborg

2. Molde

3. Bodø Glimt

4. Lillestrøm

5. Lyn

6. Vålrenga

7. Brann

8. Tromsø

9. Odd Grenland

10. Viking

11. Stabæk

12. Sogndal

13. Ham Kam

14. Fredrikstad

Lenke til kommentar

Tipper dere Viking så langt nede på bakgrunn av siste seriekamp eller er det noe annet dere legger til grunn?

Feks at olsen står i mål, at hangeland leder forsvaret, at fuglestad og samuelsen er på midtbanen, eller at timm, nevland og Sigursson er på topp?

Lenke til kommentar
Tipper dere Viking så langt nede på bakgrunn av siste seriekamp eller er det noe annet dere legger til grunn?

Feks at olsen står i mål, at hangeland leder forsvaret, at fuglestad og samuelsen er på midtbanen, eller at timm, nevland og Sigursson er på topp?

Så du kampen på mandag? Det hjelper ikke å ha Frode Olsen i mål så lenge resten av laget tydeligvis har glemt hva en fotball er for noe. :p Når det gjelder Timm så sier vel 1 -en- på dagbla'-børsen sitt. Jeg tror heller ikke det hjelper at Hangeland tydelig kritiserer Kjell Inge Olsen i media. Det skal bli spennende å se hvordan de ligger an etter de fire første rundene, som de spiller borte.

Lenke til kommentar

Brann blir vell tippa over hele tabbelen tar eg ikke feil. (slik som i det forskjellige avisene, fra 2-7plass)

Tror at topp 3 og bunn 3 er lettest å tippe. hva som skjer i midten er alt for uforutsigbart (<-stavet riktig?)

Endret av svalbard
Lenke til kommentar
Tror at topp 3 og bunn 3 er lettest å tippe. hva som skjer i midten er alt for utforusigbart (<-stavet riktig?)

Det er vel ikke "ut-forutsigbart", men "uforutsigbart", som i det motsatte av "forutsigbart". :)

Men jeg tipper uansett Brann blandt topp tre, tror faktisk de havner på 1. plass, Molde på andre og RBK på tredje.

Edit: Pluss at du manglet en "t", som i at det er forut sig bart.

Endret av Toolshed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...