LarsP Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Antall kvalifiseringskamper man må spille er i mine øyne irrelevant. Om man ikke slår et lag fra Moldova så har man ingenting i CL å gjøre. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Russel er vel fort amerikansk då men.. Selvsagt, men poenget mitt var uansett at de må utenlands for å hente talentfulle spillere. Øst-Europa og Latin-Amerika f.eks. det er vel ikke nødvendigvis sånn at man trenger å dra utenlands for å finne gode spillere? Braaten og Fredheim Holm er etter mitt skjønn to gode kjøp av norske spillere. Forøvrig enig med deg at rbk trenger et generasjonsskifte. Nå gleder/gruer jeg meg så sinnsykt til lørdag at jeg nesten ikke klarer å vente!! Drømmescenario: 74 min: vif-stabæk 0-1, rbk-lyn 2-1 76 min: vif-stabæk 1-1! 83 min: rbk-lyn 2-2! 84 min:rbk-lyn 3-2! 86 min: vif-stabæk 2-1! ->93min: vif-stabæk 3-1,4-1 OG 5-1 :!: Oslo tar av! festen slutter ikke før tirsdag formiddag! *drømme* Uansett seier eller tap blir det moro da. 2.plass og sølv er ikke så dumt det heller. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det er uansett CL-spill som er det spennende her, selv om jeg ser poenget med seriegull for VIF-gjengen. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Blir morro detta her. Mange her som skal på Ullevaal eller Lerkendal på lørdag? Jeg blir som vanlig å finne på Vestbredden (Postbanken nedre, Ullevaal). Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Skal nok på Lerkendal ja! Adressa, øvre. Lenke til kommentar
kommando Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 sitter i VG svingen i dag Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Sitter på "Storesitt"(Storestå) på alfeim Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 satans @!£¤% Rosenborg!!! Hvis både Lyn og Vålerenga scorer, så blir det årnings, men det er lite trolig nå.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Då har det skjedd i år igjen. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Da har det skjedd i år igjen. Lenke til kommentar
kommando Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 fantastisk stemning på Ullevåll i kveld, men det hjalp desverre ikke.. :/ Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Flotte greier. Vålerenga ble slått på den sureste måten noensinne og mitt kjære Brann dro i land bronsen . Gjør meg ingenting om bartepakket får gullet en gang til. Er jo blitt en vane etter hvert.... No blir det cupfinale til helgen der Lyn får rundjuling og vi har tidenes cupfinalefest for fullt hus i Spektrum. Kan knapt vente!! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 jeg e mest bitter på at odd rykte ned fra 5 til 8 plass på ett fattig mål og ham kam tok femte plassen som vi skulle hatt. Verden er urettferdig. Er ikk helt meg selv nå ja. Odd var dem som tapte mest i kveld ja ikkje bra. ja ja sørge litt nå, dereeter løfte hodene og se fram til en nys sesong med friskt blod og god motivasjon. mvh nerd-light Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Er litt lei for at RBK vant, ja, men det var jo kanskje greit at Vålerenga ikke tok førsteplassen også. Men Brann på bronse var faen meg kult!!! BRANN!!! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Er litt lei for at RBK vant, ja, men det var jo kanskje greit at Vålerenga ikke tok førsteplassen også. Men Brann på bronse var faen meg kult!!! BRANN!!! Synes det var konge at RBK vant jeg Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 *gledemeg til mandag* Har gått en uke nå og hørt "VIF vinner serien" osv, men denne uka blir det andre boller. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Gratulerer Vålerenga med sølvet, Rosenborg med gullet og Brann med bronse, synd det ikke er inbyrdes oppgjør som teller... Tror jeg aldri har hørt maken til jubel for en Lyn scoring enn det som var på Ullevaal i går, men desverre klarte de ikke å hindre RBK mer, motivasjonen som mangla? Jeg tror Bandidos Pelle er den som er gladest for at det gikk RBKs vei i år også. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Blir spennande å sjå CL-kvalik-trekninga no... to norske lag i CL hadde vore noke (sjøl om eg verken er VIF eller RBK supporter skal eg likevel vere patriot) Royal league(?) laga klare? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Lyn var vel ikke det laget som aller helst ville at Vålerenga skulle vinne serien heller. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ah, så fikk Brann tredjeplassen likevel! 15 millioner kr og Royal League (mao matchtrening) venter. Egentlig var det samme for meg hvem som vant serien når det ble slik det ble, fordi jeg av prinsipp hater RBK, Vålerenga, Molde og Stabæk. Dessverre stjal Sogndal Moldes nedrykksplass. Men så var det jo litt morsomt at By Rise fikk sparken for å ha vunnet ligagull. Det var vel ikke nok poeng mellom første- og andreplassen tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå