Gå til innhold

Tippeligatråden

zaico

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Russel er vel fort amerikansk då men..

Selvsagt, men poenget mitt var uansett at de må utenlands for å hente talentfulle spillere. Øst-Europa og Latin-Amerika f.eks.

det er vel ikke nødvendigvis sånn at man trenger å dra utenlands for å finne gode spillere? Braaten og Fredheim Holm er etter mitt skjønn to gode kjøp av norske spillere. Forøvrig enig med deg at rbk trenger et generasjonsskifte.

Nå gleder/gruer jeg meg så sinnsykt til lørdag at jeg nesten ikke klarer å vente!! Drømmescenario:

74 min: vif-stabæk 0-1, rbk-lyn 2-1

76 min: vif-stabæk 1-1!

83 min: rbk-lyn 2-2!

84 min:rbk-lyn 3-2! :cry:

86 min: vif-stabæk 2-1!

->93min: vif-stabæk 3-1,4-1 OG 5-1 :!:

Oslo tar av! festen slutter ikke før tirsdag formiddag! *drømme* Uansett seier eller tap blir det moro da. 2.plass og sølv er ikke så dumt det heller.

Lenke til kommentar

Flotte greier. Vålerenga ble slått på den sureste måten noensinne og mitt kjære Brann dro i land bronsen :w00t: . Gjør meg ingenting om bartepakket får gullet en gang til. Er jo blitt en vane etter hvert....

No blir det cupfinale til helgen der Lyn får rundjuling og vi har tidenes cupfinalefest for fullt hus i Spektrum. Kan knapt vente!!

Lenke til kommentar

jeg e mest bitter på at odd rykte ned fra 5 til 8 plass på ett fattig mål og ham kam tok femte plassen som vi skulle hatt. Verden er urettferdig. Er ikk helt meg selv nå ja. Odd var dem som tapte mest i kveld ja ikkje bra. ja ja sørge litt nå, dereeter løfte hodene og se fram til en nys sesong med friskt blod og god motivasjon.

mvh nerd-light

Lenke til kommentar

Gratulerer Vålerenga med sølvet, Rosenborg med gullet og Brann med bronse, synd det ikke er inbyrdes oppgjør som teller... Tror jeg aldri har hørt maken til jubel for en Lyn scoring enn det som var på Ullevaal i går, men desverre klarte de ikke å hindre RBK mer, motivasjonen som mangla?

Jeg tror Bandidos Pelle er den som er gladest for at det gikk RBKs vei i år også. ;)

Lenke til kommentar

Ah, så fikk Brann tredjeplassen likevel! 15 millioner kr og Royal League (mao matchtrening) venter. :grin:

Egentlig var det samme for meg hvem som vant serien når det ble slik det ble, fordi jeg av prinsipp hater RBK, Vålerenga, Molde og Stabæk. Dessverre stjal Sogndal Moldes nedrykksplass. :(

Men så var det jo litt morsomt at By Rise fikk sparken for å ha vunnet ligagull. Det var vel ikke nok poeng mellom første- og andreplassen tenker jeg. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...