Gå til innhold

Tippeligatråden

zaico

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hvorfor folk har ropt etter Gashi på landslaget? DET skjønner jeg ikke. Han var ikke mer enn en middelmådig midtbanespiller, akkurat slik jeg har hatt inntrykk av.

Det sier vel mer om hvor lite du har sett Gashi spille enn om hvordan Gashi spiller. Det er ingenting middelmådig ved Gashi når han spiller på sitt beste. Enig i at han ikke var like synlig i Sogndal-kampen. Og uansett hva "folk" roper; Hareide tok han ut til landslaget, ikke "folk" ;-)

Alle kan være landslagsaktuelle på sitt beste, men det er snakk om jevnhet, og det er han ikke. Ergo; middelmådig. Runar Berg er litt av samme typen. Strålende på sitt beste, men svært variabel.

Lenke til kommentar

At Gashi er en landslagsmann for framtida? heilt sikkert...men akkurat no syns eg ikkje han får plass i startelleveren min...(men ikkje eg som tar ut lag nei).

Har blitt ganske forbanna pga folk som derek sørensen og solli har hatt klippekort på landslaget dog....sjøl om eg måtte bite i det sure eple og gi solli god karakter mot slovenia.. :blush:

Sørensen syns eg har mista sin landslagsglans dog...kanskje han får den igjen...

Synd enga sosa bort en eineståande mulighet til å sikre seg gullet. (dei hadde jo tross alt hatt mykje større sjans med seier mot sogndal..) Hadde vore kjekt med noke anna enn trøndera på toppen av tabellen.. :innocent:

Lenke til kommentar

Vi får se hvordan nyheten om trenerskifte i RBK slår ut i serieinnspurten. Kan ikke se for meg Rosenborgspillerene får tilbake "gløden" av å ikke vite hvem som er trener neste år. Å sparke treneren når laget ligger på toppen av tabellen er jo noe ganske nytt, noen som vet om DET har skjedd før? :p

Lenke til kommentar
Vi får se hvordan nyheten om trenerskifte i RBK slår ut i serieinnspurten. Kan ikke se for meg Rosenborgspillerene får tilbake "gløden" av å ikke vite hvem som er trener neste år. Å sparke treneren når laget ligger på toppen av tabellen er jo noe ganske nytt, noen som vet om DET har skjedd før? :p

Nja...Chelsea sparka jo treneren ifjor pga at han fikk2. plass i PL, + semifinale i CL. Var vel ikkje godt nok det nei.. :roll::)

Lenke til kommentar
Fyttirakkern, for en spennende serieavslutning. :) Håper RBK drar det hele i land med minst mulig margin. 3-0 til RBK vs 2-0 for Enga hadde vært et drømmescenario.

RBK kan ha like stor målforskell som VIF den siste runden og vinne serien desverre. :| Om RBK skulle vinne sitt 13. seriegull er dette veien til helvete for dem. :D

Lenke til kommentar
RBK kan ha like stor målforskell som VIF den siste runden og vinne serien desverre. :| Om RBK skulle vinne sitt 13. seriegull er dette veien til helvete for dem.

3-0 til RBK og 2-0 til Enga, holder lenge for RBK det.....de har jo 1 +mål til gode på Enga.

mvh

pantera

Lenke til kommentar
Håper egentlig Enga vinner med RBK som runner-up. Da vi RBK få opp øynene og se at det trengs et generasjonsskifte og innse at det ikke hjelper å kjøpe middelmådige norske spillere, *host* Helstad og Russel *host*

Russel er vel fort amerikansk då men..

syns forøvrig ikkje russel er middelmådig men det er jo en heilt anna diskusjon. Men ellers enig i at RBK må få auga opp.. :)

Lenke til kommentar
At RBK ikke får gullplasspengene har mye å si. Vi trenger et litt mer jevnt økonomisk nivå i serien.

Det er Champions League RBK tjener penga sine på, ikke seriegull. Har ikke Norge to lag med i CL hver sesong (ett som må spille masse kvalik og ett som kommer inn i 3. kval. runde)?

Lenke til kommentar
Det er Champions League RBK tjener penga sine på, ikke seriegull. Har ikke Norge to lag med i CL hver sesong (ett som må spille masse kvalik og ett som kommer inn i 3. kval. runde)?

Nei det er lenge sia Norge har hatt sjansen til å få to lag i CL.

Sist gang var vel i 98 ellerno? 2000 kanskje? Då molde faktisk var med i CL...

I år skjer det igjen..så både enga og RBK skal ut i kvalik, den som vinner slepper jo seff like mange kvalik-kamper..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...