Gå til innhold

Tippeligatråden

zaico

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Denne runden var kanskje årets viktigste, og Vålerenga klarte uavgjort mot nedrykks-Sogndal og Brann tapte mot idiot-Fredrikstad!

Nå vinner RBK igjen!!! Og Brann havner vel ikke blant de fire beste. Drittrunde!

Og resten spilte uavgjort.

Lenke til kommentar
Denne runden var kanskje årets viktigste, og Vålerenga klarte uavgjort mot nedrykks-Sogndal og Brann tapte mot idiot-Fredrikstad!

Nå vinner RBK igjen!!! Og Brann havner vel ikke blant de fire beste. Drittrunde!

Og resten spilte uavgjort.

For en gang skyld eg ønsker at enga skal vinne...pga oddsen :p så klarer dei sjølsagt ikkje det nei...argh.. :blush:

Lenke til kommentar
Om Tromsø hadde skåret på alle straffene sine, hadde vi vært seriemestre allerede!

Synd det med straffene, men alt håp er ikke ute enda da... :)

Vinner Tromsø i kveld, er det helt åpent igjen. Så jeg krysser fingrene.

Hadde dem ikke kvitta seg med Morten Gamst Pedersen kunne dem vel muligens ligget litt bedre ann også. Håper virklig TIL vinner om Vålerenga skulle drite seg ut skikklig, men får håpe ikke det skjer.

Lenke til kommentar
Toolshed, hvis RBK ender opp på tredje plass, skal jeg krabbe naken rundt Maridalsvannet.

RBK taper de to siste, HamKam (eller Tromsø) vinner sine to siste, Vålerenga taper mot HamKam og slår Stabæk... :p

Løpe naken rundt Sognsvann og krabbe naken rundt Maridalsvannet, hadde blitt en kald høst... :D

Lenke til kommentar

HAH! Det skjer aldri, og jeg var for øvrig på kampen mellom Sogndal og VIF. Det som slo meg var hvor mye bedre Steffen er enn sine lagkamerater. Han er god. VIFs beste spiller. Og hvorfor folk har ropt etter Gashi på landslaget? DET skjønner jeg ikke. Han var ikke mer enn en middelmådig midtbanespiller, akkurat slik jeg har hatt inntrykk av.

Og en ting til, Kamerat, det er ikke nødvendig å poste tre innlegg etter hverandre i løpet av en 10-11 minuttersperiode. ;)

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
HAH! Det skjer aldri, og jeg var for øvrig på kampen mellom Sogndal og VIF. Det som slo meg var hvor mye bedre Steffen er enn sine lagkamerater. Han er god. VIFs beste spiller. Og hvorfor folk har ropt etter Gashi på landslaget? DET skjønner jeg ikke. Han var ikke mer enn en middelmådig midtbanespiller, akkurat slik jeg har hatt inntrykk av.

Og en ting til, Kamerat, det er ikke nødvendig å poste tre innlegg etter hverandre i løpet av en 10-11 minuttersperiode. ;)

Var uansett litt synd at Ardian ikke fikk prøve seg på landslaget når han var tatt ut (Hareide må vel ha hatt en grunn for å ta han med i troppen), men slik er det når man ikke har mer enn tre bytter.

Kanskje greit om ikke Tromsø ikke vinner TL, for da hadde du vært ett stk. forplantningsorgan fattigere, men jeg håper du fortsatt får løpeturen rundt Sognsvann da. ;)

Glemte helt edit-funksjonen i "opphisselsen"... :p

Lenke til kommentar

håper VIF blir seriemester, at stabæk går ned og Fredrikstad klarer seg.

Når det gjelder Molde har det bare vært et tidspørsmål før det rakner. Det er et luftslott. De har ikke reelt grunnlag til å satse så ambisiøst som de gjør. Det er (dessverre) bare de største klubbene i de største byene som har kontinuerlig økonomisk tilsig nok m.m. til å bygge opp noe sånt.

Endret av groenn
Lenke til kommentar
Og hvorfor folk har ropt etter Gashi på landslaget? DET skjønner jeg ikke. Han var ikke mer enn en middelmådig midtbanespiller, akkurat slik jeg har hatt inntrykk av.

Det sier vel mer om hvor lite du har sett Gashi spille enn om hvordan Gashi spiller. Det er ingenting middelmådig ved Gashi når han spiller på sitt beste. Enig i at han ikke var like synlig i Sogndal-kampen. Og uansett hva "folk" roper; Hareide tok han ut til landslaget, ikke "folk" ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...