Gå til innhold

Tippeligatråden

zaico

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se at LSK taper mot Sogndal i mårra... da er runden nesten perfekt... :tease:

Sånn som det går nå om dagen er ingenting umulig! Jeg er klar for at vi setter siste spikeren i Stabæk-kista samtidig som vi sikrer seriegull i siste runde! :dribble: F**n så gøy det er å være vif-supporter om dagen! Helt surrealistisk faktisk. Nå gjelder det bare å knuse TIL neste mandag. Sånn det ser ut nå ser jeg faktisk det som helt sannsynlig. :love:

Endret av bulldog
Lenke til kommentar
Sånn det ser ut nå ser jeg faktisk det som helt sannsynlig.

Ingenting er sannsynlig i BingoLigaen nå om dagen.

Litt betenkelig, at to av lagene som egentlig burda ha rykka ned ifjor, kjemper i toppen i år.....

mvh

Pantera

Og hvilke lag er egentlig det? Vif burde ihvertfall ikke rykka ned i fjor. Det var et under at vi havna på kvalik. I fjor hadde vi maks dårlig uttelling og marginene var ikke på vår side. At det er bingo er din mening. Jeg synes heller det er jevnere enn noengang.

Lenke til kommentar
Ingenting er sannsynlig i BingoLigaen nå om dagen.

Trenger ikkje å forandre navnet : Tippeligaen :D

Sogndal burde kunne klare å ta poeng mot lillestrøm. Lillestrøm har nest dårligast form etter sogndal. sogndal er nok fortapt uansett, (trist på mine vegner som liker sogndal i øverste divisjon).

Brann blei forøvrig frarøva to poeng igår, maks ergelig med tanke på nordisk liga og topp-4. :nei:

Lenke til kommentar
Trenger ikkje å forandre navnet : Tippeligaen 

Sogndal burde kunne klare å ta poeng mot lillestrøm. Lillestrøm har nest dårligast form etter sogndal. sogndal er nok fortapt uansett, (trist på mine vegner som liker sogndal i øverste divisjon).

Brann blei forøvrig frarøva to poeng igår, maks ergelig med tanke på nordisk liga og topp-4.

Ja, tipping er jo bingo. ;)

Sett i forhold til i de to siste åra, så har LSK hatt trøbbel i Sogndal (2-5 og 1-2), men da hadde jo også Sogndal bedre spillere.....som nå er borte.

Og ser man på vårsesongen, spilte LSK dårlig mot de samme lagene som nå i høst (Odd, VIF, Molde, Tromsø), før det snudde. Det samme tror jeg skjer nå.

Alltid hatt sansen for Sogndal, så det er litt synd at de rykker ned.

Uavgjort i Bodø passa glimrende. :thumbup: ....selv om straffa var ei gavepakke!

Og hvilke lag er egentlig det? Vif burde ihvertfall ikke rykka ned i fjor. Det var et under at vi havna på kvalik.

Ja, det var Vif og Tromsø jeg tenkte på, ja.....Tromsø klarte seg på overtid i siste kampen, og Vif fikk plassen av en veldig gavmild dommer i siste kvalik-kamp.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Var som f*** at Tromsø ikke greide å slå Lyn på hjemmebane da. :(

Forrige helg klarte de bare uavgjort mot Molde. Og nå taper de 3 poeng mot Lyn.

Hadde Tromsø vunnet begge disse kampene så hadde de nå vært 3 poeng OVER Rosenborg. Men neida, de ødela begge sjansene de fikk.

Det er nok ikke meninga at Tromsø skal klare å utfordre Rosenborg. De er ikke gode nok lenger. Enkelt og greit.

VIF derimot, begynner virkelig å bli farlige. Til og med RBK-trener Ola By Rise inrømmer at han er redd seriegullet kan glippe for trønderne.

Nå spiller RBK mot Sogndal neste kamp, mens VIF spiller mot Tromsø. Tipper vel at både RBK og VIF vinner kampene sine, så da vil VIF fortsatt ligge to poeng bak RBK.

Helga etter der spiller RBK mot Ham-Kam. Tror nok Rosenborg vinner, men man vet aldri. Ham-Kam kan overraske, og stjele seieren fra dem. Rosenborg har faktisk en viss kamp mot Arsenal å tenke på for tiden også.

Og hvis Vålerenga knuser til med 3 poeng mot Odd Grenland, så går de forbi RBK. :thumbup:

Lenke til kommentar
4-0 til LSK!  :D

Nå lukter det Royal League!

Da er det vel desverre bevist at Sogndal ikke hører hjemme i TL, er andre lag jeg mer ønsker ned, navn nevnes ikke. ;)

Hvis RBK taper neste kampen sin også, kanskje litt utenklig siden dette er mot nettop Sogndal, blir det et utrolig press på spillerne til VIF og TIL. VIF kan gå forbi med 3 poeng og TIL kan tangere RBK med 3 poeng (kommer bak dem på grunn av målforskjell. Kampen er den som spilles sist i neste omgang, mandag neste uke. Bilett er selvfølgelig sikret. :D

Endret av Kamerat
Lenke til kommentar
4-0 til LSK!  :D

Nå lukter det Royal League!

Da er det vel desverre bevist at Sogndal ikke hører hjemme i TL, er andre lag jeg mer ønsker ned, navn nevnes ikke. ;)

Hvis RBK taper neste kampen sin også, kanskje litt utenklig siden dette er mot nettop Sogndal, blir det et utrolig press på spillerne til VIF og TIL. VIF kan gå forbi med 3 poeng og TIL kan tangere RBK med 3 poeng (kommer bak dem på grunn av målforskjell. Kampen er den som spilles sist i neste omgang, mandag neste uke. Bilett er selvfølgelig sikret. :D

Aldri sei aldri med sogndal...når lag møter RBK pleier som regel alle lag å mobilisere maks.

men slik sogndal spela no høyrer dei ikkje til i den øverste divisjonen desverre... og om ødegaard, stadheim og bolseth forsvinner, kan turen opp igjen ta lenger tid enn forventa.. :(

Lenke til kommentar
Da er det vel desverre bevist at Sogndal ikke hører hjemme i TL, er andre lag jeg mer ønsker ned, navn nevnes ikke.  ;)

Er INGEN jeg ønsker mer ned i første enn Sogndal. (Nesten ihvertfall :whistle: )Greit nok, det står respekt av det de har fått til, men det er kult med litt fler enn 2000 på hjemmekamp i tippeligaen. (hører dere "FC" Lyn?) Det, pluss at jeg husker en kvalikkamp i øsende regnvær i 2000. :cry: Godt å se dem slite. Håper forøvrig Ffk og Molde klarer seg, og at Sogndal og Stabæk rykker ned.

Lenke til kommentar
Da er det vel desverre bevist at Sogndal ikke hører hjemme i TL, er andre lag jeg mer ønsker ned, navn nevnes ikke.  ;)

Er INGEN jeg ønsker mer ned i første enn Sogndal. (Nesten ihvertfall :whistle: )Greit nok, det står respekt av det de har fått til, men det er kult med litt fler enn 2000 på hjemmekamp i tippeligaen. (hører dere "FC" Lyn?) Det, pluss at jeg husker en kvalikkamp i øsende regnvær i 2000. :cry: Godt å se dem slite. Håper forøvrig Ffk og Molde klarer seg, og at Sogndal og Stabæk rykker ned.

Må huske på at sjøl om plassen er liten, og stadion ikkje er av dei største (dog større enn 2000) er entusiasmen større i sogndal enn ganske mange plasser.

Sogndal er vel forøvrig (trur eg) det laget i tippeligaen som har best økonomi etter RBK. Det også står det respekt av med tanke på tilskuertall osv osv..

Lenke til kommentar

Jeg er ganske fornøyd med denne runden. Eneste jeg ikke likte var at Rosenborg tok Sogndal, men det skulle da bare mangle. Herlig å se at Brann jekka FC Lyn Oslo et par hakk ned. At Kanariene heller ikke tok poeng griner jeg heller ikke for.

MVH

Kamerat som er å finne på Vestbredden i mårra :D

Lenke til kommentar
Hadde dei gjort det, så hadde det vore like store sjanser for at eg kunne gå på vatnet i måra....

Sogndal er så ræva for øyeblikket at det er skremmande... :nei:

Undre kan skje... Håper fortsatt Vål'enga vinner TL enda det kan bli vansklig om Rosenborg kommer i form, mest av alt fordi det var en inne på forumet her som skulle løpe naken rundt Sognsvann hvis det skjedde... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...