Pantera Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Trur det blir tøft for Tromsø i dag, uten playmakeren Gamst Pedersen. Blir en spennende kamp, med tanke på poengene i toppen. ...så lenge LSK slår Plata IF på tabellen, så kan jeg godta tap i kampene. Flaksen til VIF må jo snart ta slutt.... mvh Pantera Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Trur det blir tøft for Tromsø i dag, uten playmakeren Gamst Pedersen. Blir en spennende kamp, med tanke på poengene i toppen. ...så lenge LSK slår Plata IF på tabellen, så kan jeg godta tap i kampene. Flaksen til VIF må jo snart ta slutt.... mvh Pantera Må også tenke på at Bodø/Glimt har vunnet de siste 4 kampene sine, sist de tapte var mot Vål'enga. Du får leve i håpet Pantera. Uansett har hele tippeligaen godt av at VIF denger RBK om to uker, og håper alle de andre lagene som møter dem etterpå gjør det samme. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jaja, noe flaks må dere ha også da Kamerat! Grattis så lenge! Og Lyn hjelper Stabæk ut av tippeligaen, kanskje jeg slipper å stå på Kødderu "Stadion" igjen? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Du får leve i håpet Pantera. Uansett har hele tippeligaen godt av at VIF denger RBK om to uker, og håper alle de andre lagene som møter dem etterpå gjør det samme. Du har et poeng der. Men jeg trur nok ikke det skjer. Nå er RBK i siget, og da er det ingen lag i TL som slår dem. mvh Pantera Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Daniel Braathen var et gullkjøp av RBK! RBK = Skandinavias beste lag Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Du får leve i håpet Pantera. Uansett har hele tippeligaen godt av at VIF denger RBK om to uker, og håper alle de andre lagene som møter dem etterpå gjør det samme. Du har et poeng der. Men jeg trur nok ikke det skjer. Nå er RBK i siget, og da er det ingen lag i TL som slår dem. Får bare håpe Italia spiller stygt mot Norge og setter et par av RBK-toppene ut av spill, synd ikke Braaten skal spille den landskampen. Er kanskje litt mye å håpe på at RBK ikke tar seriegull i år igjen, men ikke glem at Hellas vant EM da... Endret 30. august 2004 av Kamerat Lenke til kommentar
zaico Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Blir det sølv? Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Tja, TIL kan vel klare å gå forbi RBK om de driter skikklig på leggen. VIF skal iallefall gjøre sitt beste og hindre RBK å komme ut av neste runde med poeng. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 kamerat(er) du\dere bør innse at RBK har vunnet tippeligaen nå. Skal være skikkelig vanskelig å ta de igjenn. Tror neppe VIF vil være et hinder.. Det blir nok en EEASY MATCH for RBK. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) kamerat(er) du\dere bør innse at RBK har vunnet tippeligaen nå. Skal være skikkelig vanskelig å ta de igjenn. Tror neppe VIF vil være et hinder.. Det blir nok en EEASY MATCH for RBK. Er det et lag som kan slå RBK, så er det VIF. Det blir dog ingen lett match. Men uansett er det en stor fare for at RBK vinner tippeligaen i år også. TIL kan vel ha en viss sjangse om de ikke taper flere kamper, men også de har VIF til gode... RBK tilhengerne har blitt litt oppesen siden RBK klarte å slå et Israelsk timannslag så vidt, ikke glem det ikke er lenge siden de ble slått ut av LSK i cupen. Ja, jeg veit at VIF ble slått ut av et andredivisjonslag (Bærum), men det er et par månder siden nå... Endret 31. august 2004 av Kamerat Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Er det et lag som kan slå RBK, så er det VIF. Det blir dog ingen lett match. Men uansett er det en stor fare for at RBK vinner tippeligaen i år også. TIL kan vel ha en viss sjangse om de ikke taper flere kamper, men også de har VIF til gode... RBK tilhengerne har blitt litt oppesen siden RBK klarte å slå et Israelsk timannslag så vidt, ikke glem det ikke er lenge siden de ble slått ut av LSK i cupen. Ja, jeg veit at VIF ble slått ut av et andredivisjonslag (Bærum), men det er et par månder siden nå... Hvis RBK har en dårlig dag, og VIF en god dag.....kanskje. Men normalt sett er ikke VIF gode nok til å slå RBK. mvh Pantera Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Daniel Braathen var et gullkjøp av RBK! RBK = Skandinavias beste lag Ja, det var jo ingen andre som tenkte på å kjøpe han.. RævBK kjøper jo alt som er av talenter i Norge og tjener fett når de selges videre til utlandet. De har jo nærmest monopol i Norge. Det er ingen som er i nærheten økonomisk sett. Derfor er de det beste laget. "Alle" hadde jo lyst på Braaten, men det var kun RævBK som hadde pengene. De vinner sikkert i år igjen. Who cares. Klarer Enga å kvalifisere seg til Royal League er jeg mer enn happy. Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Scharner klar for Brann!! Nå kommer det en ny Svante Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hvis RBK har en dårlig dag, og VIF en god dag.....kanskje. Men normalt sett er ikke VIF gode nok til å slå RBK. Dette må ha vært en JÆVLIG dårlig dag... Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) ... Endret 13. september 2004 av Kamerat Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Kjempekule resultater i dag; seier til VIF, LYN, ODD og VIKING..og nytt nederlag for RBK. Nå begynner det å bli interessant her Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Endelig er FFK over nedrykksplass. Bodø/Glimt going down på stadion neste helg. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Kjempekule resultater i dag; seier til VIF, LYN, ODD og VIKING..og nytt nederlag for RBK. Nå begynner det å bli interessant her Ganske bra, bortsett fra at jeg ville sett at FFK slo Stabæk og at det ble poengdeling på Alfheim. Endret 19. september 2004 av Kamerat Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Vålenga viser nok en gang at de er tess.... Tromsø is going down next week!!! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ser ut som om Tromsø sprekker nå. Bare håper de slår VIF på Ullevål neste runde. Og hvis Odd kan gjøre jobben sin uka etter der.....så går LSK snart forbi VIF igjen. mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå