Gå til innhold

Tippeligatråden

zaico

Anbefalte innlegg

Trur det blir tøft for Tromsø i dag, uten playmakeren Gamst Pedersen. Blir en spennende kamp, med tanke på poengene i toppen.

...så lenge LSK slår Plata IF på tabellen, så kan jeg godta tap i kampene. Flaksen til VIF må jo snart ta slutt....

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trur det blir tøft for Tromsø i dag, uten playmakeren Gamst Pedersen. Blir en spennende kamp, med tanke på poengene i toppen.

...så lenge LSK slår Plata IF på tabellen, så kan jeg godta tap i kampene. Flaksen til VIF må jo snart ta slutt....

mvh

Pantera

Må også tenke på at Bodø/Glimt har vunnet de siste 4 kampene sine, sist de tapte var mot Vål'enga. :D

Du får leve i håpet Pantera. Uansett har hele tippeligaen godt av at VIF denger RBK om to uker, og håper alle de andre lagene som møter dem etterpå gjør det samme.

Lenke til kommentar
Du får leve i håpet Pantera. Uansett har hele tippeligaen godt av at VIF denger RBK om to uker, og håper alle de andre lagene som møter dem etterpå gjør det samme.

Du har et poeng der. Men jeg trur nok ikke det skjer. Nå er RBK i siget, og da er det ingen lag i TL som slår dem.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Du har et poeng der. Men jeg trur nok ikke det skjer. Nå er RBK i siget, og da er det ingen lag i TL som slår dem.

Får bare håpe Italia spiller stygt mot Norge og setter et par av RBK-toppene ut av spill, synd ikke Braaten skal spille den landskampen. :innocent:

Er kanskje litt mye å håpe på at RBK ikke tar seriegull i år igjen, men ikke glem at Hellas vant EM da... ;)

Endret av Kamerat
Lenke til kommentar
kamerat(er) du\dere bør innse at RBK har vunnet tippeligaen nå. Skal være skikkelig vanskelig å ta de igjenn. Tror neppe VIF vil være et hinder.. Det blir nok en EEASY MATCH for RBK.

Er det et lag som kan slå RBK, så er det VIF. Det blir dog ingen lett match. Men uansett er det en stor fare for at RBK vinner tippeligaen i år også. TIL kan vel ha en viss sjangse om de ikke taper flere kamper, men også de har VIF til gode... RBK tilhengerne har blitt litt oppesen siden RBK klarte å slå et Israelsk timannslag så vidt, ikke glem det ikke er lenge siden de ble slått ut av LSK i cupen. Ja, jeg veit at VIF ble slått ut av et andredivisjonslag (Bærum), men det er et par månder siden nå...

Endret av Kamerat
Lenke til kommentar
Er det et lag som kan slå RBK, så er det VIF. Det blir dog ingen lett match. Men uansett er det en stor fare for at RBK vinner tippeligaen i år også. TIL kan vel ha en viss sjangse om de ikke taper flere kamper, men også de har VIF til gode... RBK tilhengerne har blitt litt oppesen siden RBK klarte å slå et Israelsk timannslag så vidt, ikke glem det ikke er lenge siden de ble slått ut av LSK i cupen. Ja, jeg veit at VIF ble slått ut av et andredivisjonslag (Bærum), men det er et par månder siden nå...

Hvis RBK har en dårlig dag, og VIF en god dag.....kanskje. Men normalt sett er ikke VIF gode nok til å slå RBK.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Daniel Braathen var et gullkjøp av RBK!

RBK = Skandinavias beste lag

Ja, det var jo ingen andre som tenkte på å kjøpe han.. :roll: RævBK kjøper jo alt som er av talenter i Norge og tjener fett når de selges videre til utlandet. De har jo nærmest monopol i Norge. Det er ingen som er i nærheten økonomisk sett. Derfor er de det beste laget. "Alle" hadde jo lyst på Braaten, men det var kun RævBK som hadde pengene. De vinner sikkert i år igjen. Who cares. Klarer Enga å kvalifisere seg til Royal League er jeg mer enn happy.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...