Gå til innhold

Tippeligatråden

zaico

Anbefalte innlegg

Var på Ulevaal Stadion i sta, hvilket trøkk når "I" sente Enga opp i ledelsen og kapra andreplassen på tabellen. :wee:

Litt irriterende at Lyn slo Fredrikstad. :mad:

Var der jeg også. Veldig fortjent seier. Bare enga klarer å sete sjansene sine er det tabelltopp! :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var på Ulevaal Stadion i sta, hvilket trøkk når "I" sente Enga opp i ledelsen og kapra andreplassen på tabellen. :wee:

Litt irriterende at Lyn slo Fredrikstad. :mad:

Kjefta Kamerat. :mrgreen:

Bare vent du! Lyn kommer nok over Vålerenga i år også. 4-2 er jo ganske greit borte, det da. *slå på* :tease:

Lenke til kommentar
Kjefta Kamerat. :mrgreen: 

Bare vent du! Lyn kommer nok over Vålerenga i år også. 4-2 er jo ganske greit borte, det da.  *slå på*  :tease:

Det får vi nå se på da... :hrm:

Vi er best i byn og vi hater Lyn... VI ER VÅL'ENGA! :w00t:

Jeg er Lyn-gutt, født i Oslo og jeg hater Vål'enga og jeg veit vi vinner kampen

for Lyn er Norges beste lag!

Du er mitt oslo, mitt kjære Oslo kalt Christiania i gammel tid,

vi følger laget, byen elsker Lyn fra Oslo er vi!

:w00t::w00t:

Lenke til kommentar

:w00t:  :w00t:

Hvordan kan det ha seg at Lyn er Norges beste når Vål'enga er Oslos beste? :hmm:

Født i byen jeg også, på samme sykehus som deg muligens... :thumbdown:

Endret av Kamerat
Lenke til kommentar

:w00t:  :w00t:

Hvordan kan det ha seg at Lyn erNorges beste når Vål'enga er Oslos beste? :hmm:

Født i byen jeg også, på samme sykehus som deg muligens... :thumbdown:

Hihi, men hvis Vålerenga er Oslo's beste lag, hvorfor har de ikke slått Lyn på over 23 år da? :hmm:

:w00t:

Lenke til kommentar
Hihi, men hvis Vålerenga er Oslo's beste lag, hvorfor har de ikke slått Lyn på over 23 år da?   :hmm:

:w00t:

Begrensa hvor mye krefter man orker bruke på søppel... :green:

Mm, det er derfor vi bare tok uavgjort mot dere sist. Følte dere endelig skulle få et uavgjort etter uendelige tap. Grattis! :green:

Lenke til kommentar

Vel, leste litt rundt i tråden her, og vil kommentere noe.

Zaico: MEGET skuffende at ikke Årst satte ballen i mål på den 388 % sjansen. Åpen kasse, bare puffe den inn, men han greide å tråkke på ballen fra drøye to meter. Hvordan det er mulig, står beskrevet i Tore Andrè Flos fotballskole-bok.

Brann vant, ikke altfor overbevisende, men et morsomt mål, det var det. Tatt rett utfra læreboka til Semb.

Bulldog og Kamerat: Skuffende at Vålerenga skaper så få sjanser. Utrolig, egentlig. Scorer ikke mange mål, men ofte veldig VIKTIGE mål.

Dimiles: Lyn storspilte! 4-2 borte er rimelig sterkt, men utligninsmålet var noe billig. Interessant kamp!

Får vel kommentere RBK-Ham Kam. også. Ser ut som Rosenborgs maskineriet virkelig er i gang. Synd, på mange måter, nå som Ham Kam. var i siget. Ellers er det vannvittig spennende. 10-11-12 poeng fra topp til bunn etter 10 såilte serierunder. Det er rekord, er det ikke? Utrolig jevn serie. Morsomt å se fotball.

Noen som så hele kampen mellom Tromsø og Brann? Er fryktelig nysgjerrig på hvordan Gamst spilte...

Lenke til kommentar
Mm, det er derfor vi bare tok uavgjort mot dere sist. Følte dere endelig skulle få et uavgjort etter uendelige tap. Grattis!  :green:

Vi gleder oss nok begge til 20. juli... ;)

Jeg også!!! Har aldri sett et bedre enga-lag. Tror vi slår lyn den 20. Det blir en skikkelig storkamp. *gleder seg* :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...