Gå til innhold

Tippeligatråden

zaico

Anbefalte innlegg

Tromsø spillte bra igår, det må jeg si, men medalje er vel å ta i litte granne ;) .

En seier holder ikke. :)

Nei men jeg sier at om de fortsetter slik så lukter det medalje, men Tromsø er jo uberegnelige som få.

Endret av zaico
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var kanskje viking som bare var litt uheldige...

:laugh: Uheldige som ikke fikk en eneste målsjangse og knapt var over midtbanen!

De var ikke uheldige med tanke på resultatet i den forstand. De har vært uheldige i oppkjøringen, hatt litt indre konflikter, bygger ny stadion etcetc

Lenke til kommentar
Hva er det Brann er så bra med??? Hejjjjjjja Braaaaaaaaaaaaan på en irriterende dialekt hele dagen lang i Bergen sentrum de dagene det spilles kamp.

Jaja... fint at du fyller denne tråden med ditt hjertes saklige og fine kommentarer ;)

On-topic:

Håper BRANN gjør det bra i år og viser at de er et lag som fortjener å kjempe om de beste plassene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Brann er best, selvfølgelig. Selv om jeg bor like utenfor Stavanger forakter jeg Viking. Mitt hjerte brenner for Bergen's stolthet.

Har kanskje noe med at slekten min er der fra.

Lenke til kommentar

Det var heller Tromsø IL som var uheldig igår slik som de sløste med målsjansene og Årst brant straffa, det burde vært minst 6-0. Jeg sto like bak målet til Frode Olsen i 2.omgang igår, det var verdt biletten alene, han vekslet mellom blå, lilla, og rød i ansiktsfarge og sa ting som ikke egner seg til videre gjengivelse:green:. Men jeg er usikker på om denne kampen er noen god målestokk for hvor god TIL er, Viking var nemlig særdeles tafatte..

Lenke til kommentar
'de to lagene jeg misliker mest er vel : BRANN og VÅLERENGA, hvorfor, kulturen rundt det misliker jeg, mye bråk og ståhei for ingenting. Tror alltid de er best, men de er liksom aldri det ;)

Kan bare tale for Brann sin del, men jeg vet at det er en god del "ironi" med i bildet når bergenserne hevder Brann er best.

Jeg sier også at Brann er best(fordi jeg heier på dem), men jeg vet jo at RBK er et bedre lag. (om det var fortjent at de vant i helgen er en annen sak..)

Utdrag fra en av de mest kjente Brannsangene/heiarop:

Blabla....vi vinner serien i år, ja visst faen gjør vi det
som i 1963...

Så de fleste bergensere vet at det er over 40år siden Brann sist vant serien. :D

Endret av lodott
Lenke til kommentar

Kan vel trygt si det samme om enga. "i år så tar vi alt" synges både i ironisk og ikke-ironisk context.. "vi taper aldri" er vel kanskje heller ikke helt uten ironi. Forøvrig synes jeg det er helt greit at folk hater vålerenga, for VI HATER ALLE OG ALLE HATER OSS! :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...