FJERNET111 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Du bør være glad at vi slipper og få se Norsk bunnftball på tv. Dette er Kick and run fotball Da er vel du glad hvis vi slipper å se norsk fotball på tv i det hele tatt, da det ikke finnes så mye bedre lag der ute. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Noen som har lyst å tippe på hvor mye TIL knuser Brann? Tromsø står med 1-1-2 på bortebane. Brann står med 3-1-0 på hjemmebane. Vil si dette oppgjøret et helt åpent og mitt tips blir derfor 2-2 U. Du har jo tatt feil før Villig til å vedde på det? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Tror faktisk Brann vinner. Får følge med på VGNett, da, hvis ikke kampen går på telly. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Brann stiller uten Olofinjana, kvisvik og Knarvik. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Brann stiller uten Olofinjana, kvisvik og Knarvik. Stiller med Kvisvik og knarvik Til tross for at Olfinjana spiller landskamp for Nigeria, og at Martin Knudsen, Christian Kalvenes, Roy Wassberg og Dylan Macallister har skadeproblemer, vil Brann stille med et slagkraftig lag mot "Gutan". Endret 5. juni 2004 av svalbard Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Brann stiller uten Olofinjana, kvisvik og Knarvik. Stiller med Kvisvik og knarvik Til tross for at Olfinjana spiller landskamp for Nigeria, og at Martin Knudsen, Christian Kalvenes, Roy Wassberg og Dylan Macallister har skadeproblemer, vil Brann stille med et slagkraftig lag mot "Gutan". Kalvenes har vore ute lenge. Knarvik har aldri skikkelig funne formen. Er ikkje Robbie Winters med? Det vil isåfall veie opp for Mcallister. Kvisvik og Olifinjana er personer som er vanskelig å erstatte, så eg trur det kan bli bingo på stadion. Litt avhengig av ka lag som har dagen trur eg. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Tromsø spiller med Ole A Nilsen på høyrekanten i dag, om jeg hadde vært Branntrener hadde jeg satt to mann på høyrebacken og ingen som venstreback. Da ville Gamst/Johansen kombinasjonen vært helt nøytralisert, og den godeste Nilsen utgjør uansett ingen fare, selv om han hadde vært alene på banen. Endret 6. juni 2004 av zaico Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Nærmer seg kampstart nå Drakta er strøket og stemmen er varmet opp. I dag skal Hønefoss bankes og sesongens niende seier skal dras iland. FORZA START! Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Her kan du se laget BRANN stiller med mot til... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det såg ikkje bra ut... liker ikkje at både Olifinjana og Kvisvik er ute. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Fortsatt 0-0.. Hmm, statistikken sier at TIL bruker å score mer i andre omgang, men begynner å få mine tvil nå. Argh, noen kanaler kampen går på? Gidder ikke betale for å se den live på tv2.no.. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Fortsatt 0-0.. Hmm, statistikken sier at TIL bruker å score mer i andre omgang, men begynner å få mine tvil nå. Argh, noen kanaler kampen går på? Gidder ikke betale for å se den live på tv2.no.. Tror den går på Canal+, men er ikke sikker... Du kan se hva NRK skal ha på sine sider... EDIT: Brann-TIL 1-0 SLUTT Endret 6. juni 2004 av svalbard Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 What the!? Nå kom vist den jojo tildensen tilbake igjen. Og to gule kort.. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har du sett på pokker! 1-0 til Brann.. Jaja.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 1-0 til Brann! Syyykt spennende kamp! Brann er så sinnsykt bra i år! Jeg spådde Brann på andreplass i år, Tromsø første og RBK på tredje, men jeg tror Tromsø skal ha problemer med å holde Brann bak seg! Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Fint å konstatere at RBK bare ligger tre poeng bak lederlaget etter en komplett total 100% bedriten seriestart. Sier kanskje mest om de andre lagene? Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Neiiii...... Men får håpe at B/G vinn over Viking da Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Var på Ulevaal Stadion i sta, hvilket trøkk når "I" sente Enga opp i ledelsen og kapra andreplassen på tabellen. Litt irriterende at Lyn slo Fredrikstad. Endret 6. juni 2004 av Kamerat Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Nærmer seg kampstart nå Drakta er strøket og stemmen er varmet opp. I dag skal Hønefoss bankes og sesongens niende seier skal dras iland. FORZA START! Hei dette er tippeligatråden ok? ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå