Gå til innhold

Tippeligatråden

zaico

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har lyst å tippe på hvor mye TIL knuser Brann?

Tromsø står med 1-1-2 på bortebane. Brann står med 3-1-0 på hjemmebane. Vil si dette oppgjøret et helt åpent og mitt tips blir derfor 2-2 U.

Du har jo tatt feil før :p

Villig til å vedde på det? :wee:

Lenke til kommentar
Brann stiller uten Olofinjana, kvisvik og Knarvik.

Stiller med Kvisvik og knarvik

Til tross for at Olfinjana spiller landskamp for Nigeria, og at Martin Knudsen, Christian Kalvenes, Roy Wassberg og Dylan Macallister har skadeproblemer, vil Brann stille med et slagkraftig lag mot "Gutan".
Endret av svalbard
Lenke til kommentar
Brann stiller uten Olofinjana, kvisvik og Knarvik.

Stiller med Kvisvik og knarvik

Til tross for at Olfinjana spiller landskamp for Nigeria, og at Martin Knudsen, Christian Kalvenes, Roy Wassberg og Dylan Macallister har skadeproblemer, vil Brann stille med et slagkraftig lag mot "Gutan".

Kalvenes har vore ute lenge. Knarvik har aldri skikkelig funne formen.

Er ikkje Robbie Winters med? :hmm: Det vil isåfall veie opp for Mcallister.

Kvisvik og Olifinjana er personer som er vanskelig å erstatte, så eg trur det kan bli bingo på stadion.

Litt avhengig av ka lag som har dagen trur eg. :yes:

Lenke til kommentar

Tromsø spiller med Ole A Nilsen på høyrekanten i dag, om jeg hadde vært Branntrener hadde jeg satt to mann på høyrebacken og ingen som venstreback. Da ville Gamst/Johansen kombinasjonen vært helt nøytralisert, og den godeste Nilsen utgjør uansett ingen fare, selv om han hadde vært alene på banen.

Endret av zaico
Lenke til kommentar
Fortsatt 0-0.. Hmm, statistikken sier at TIL bruker å score mer i andre omgang, men begynner å få mine tvil nå.

Argh, noen kanaler kampen går på? Gidder ikke betale for å se den live på tv2.no..

Tror den går på Canal+, men er ikke sikker...

Du kan se hva NRK skal ha på sine sider...

EDIT: Brann-TIL 1-0 SLUTT

Endret av svalbard
Lenke til kommentar

1-0 til Brann! Syyykt spennende kamp! Brann er så sinnsykt bra i år! Jeg spådde Brann på andreplass i år, Tromsø første og RBK på tredje, men jeg tror Tromsø skal ha problemer med å holde Brann bak seg! :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...