goggys Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Hvordan gikk det med LSK?!? Sogndal - RBK 2-2 (pågår) 3-2 nå. Heeeeia Songdal. Nydelig kamp. Songdal rundspilte RBK. Dagen er reddet. Hver kamp RBK taper er en fryd. Edit: NOOOOO! RBK utligna. Endret 31. mai 2004 av goggys Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Sogndal har snudd kampen! 3-2! Edit: Seint ute Edit 2: Helvete! Endret 31. mai 2004 av Antikapitalist Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Det endte 3-3, det. Der røk den langoddsen... Men det var verdt det. Sogndal fortjente poengene så alt for godt! Og heia Brann, Brann, Brann, Brann, Braaaaann; Heeeeeiiaaaa Braaaann! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Neste helg er det Tromsø-Brann på Brannstadion. En skam at kampen ikke går på tv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Tromsø ligger tynt an i helgen. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Vi får se, verdens mest ustabile lag mot verdens mest ustabile bortelag Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Vi får se, verdens mest ustabile lag mot verdens mest ustabile bortelag Brann er jo bunn solid på hjemmebane så noe tap tviler jeg på at det blir... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Vi får se, verdens mest ustabile lag mot verdens mest ustabile bortelag Brann er jo bunn solid på hjemmebane så noe tap tviler jeg på at det blir... Ja Brann har vel bare avgitt poeng i en hjemmekamp i år. Men det har vell variert veldig i prestasjonene på Brannstadion, tror Brann kan ta medalje i år. Men vil ikke utelukke noenting til helgen. Brann kan vinne 5-0, men også tape så det blir spennende å se. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Trond Fredrik Ludvigsen vill til Brann. Se her EDIT: Tom Sanne kommer kanskje og til Brann, se her Endret 4. juni 2004 av svalbard Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Heia TIL, HEIA TIL, det er TIL som er best uten tvil, HEIA TIL! Noen som har lyst å tippe på hvor mye TIL knuser Brann? Tipper minst 2 mål. Pokker at jeg ikke har sett denen tråden før (Tror jeg ligger tynt ann med mengden bergensere her ) Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Heia TIL, HEIA TIL, det er TIL som er best uten tvil, HEIA TIL! Noen som har lyst å tippe på hvor mye TIL knuser Brann? Tipper minst 2 mål. Pokker at jeg ikke har sett denen tråden før (Tror jeg ligger tynt ann med mengden bergensere her ) tror BRANN 3-2 etter og gjevn kamp....Kanskje lik kampen mot B/G? Endret 4. juni 2004 av svalbard Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg drar et TV2-sporten ordspill: "TIL topps". Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 svalbard: Ja kanskje det. Skal ikke slå noen lag under en lang kam. B/G spilte nydelig i fjor, og du ser jo hvordan de ligger ann. I RBK-leiren var det nesten på tide med litt midt-tabelling. Brann har aldri vært et lag jeg har fulgt spesielt mye med (selvom 2/4 av slekta bor i Bergen), utenom trenerbyttene selvfølgelig. Men så har man o jolly TIL, som fungerer som en jojo til tider. De går opp, og de går ned. Men når de først ligger så godt ann må jeg være ekstra god supporter. Så ikke ta det forrige innlegget så utrolig seriøst c_u_m8: Tar du virkelig Ivar seriøst? Man ser nå hvordan Sogndal-RBK kampen endte. Siterer det Ivar sa etter ca. 10 min: "Ja de startet som et topplag, men nå ser vi at de virkelig er et bunnlag". Kremt, de snudde jo ikke hele kampen opp ned da. Lucky at RBK klarte 1 poeng. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 c_u_m8: Tar du virkelig Ivar seriøst? Man ser nå hvordan Sogndal-RBK kampen endte. Siterer det Ivar sa etter ca. 10 min: "Ja de startet som et topplag, men nå ser vi at de virkelig er et bunnlag". Kremt, de snudde jo ikke hele kampen opp ned da. Lucky at RBK klarte 1 poeng. Ivar er ei klyse spør du meg, men det er sjølsagt mange forskjellige meininger om den saken. Det han seier om sogndal stemmer nok. sjøl om eg kjem fra S & Fj. og "heier" på sogndal...skal det nok masse til om ikkje sogndal går ned en divisjon. Dei har mista for mange spelara som Ystaas, Kalvenes (? blei litt usikker her no) og buer johansen. Det blir for lite giftig framover no. Syns ikkje Kim Rune Hellesund veier opp for tapet av dei andre. Osman Nyan er dessuten mykje skada. I tillegg er det jo blitt spekulert i om Russell skal til RBK. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Noen som har lyst å tippe på hvor mye TIL knuser Brann? Tromsø står med 1-1-2 på bortebane. Brann står med 3-1-0 på hjemmebane. Vil si dette oppgjøret et helt åpent og mitt tips blir derfor 2-2 U. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Bamsfar: Du har misforstått. En av sakene i TV2-sporten, ledet av Davy, var: "TIL topps". Tromsø til topps, menes det. Ivar Hoff er den største idioten som har satt sine ben på norsk jord. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Bommert der ja. Vel Ivar er ei klyse uansett. (Ser lite på TV2 Sporten, så det kan være årsaken, men når jeg er innom så er det Ivar som setter seg på netthinnen. ) Anders L: Har en sterk følelse på at TIL kommer til å vinne dette oppgjøret, uansett hva statistikken måtte si. Om de ikke vinner, så er det fordi forsvaret gjør på seg, igjen.. Men alt er selvfølgelig helt åpent. Har aldri trodd på at en kamp er avgjort på forhånd. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg regner nesten med at Rosenborg ikke kommer til å bli en seiersherrer i år. Uheldigvis kommer sikkert ikke Molde til å bli det heller Er jo alltid artig å tippe litt vettu. Satse på å vinne penger en gang i blant. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Neste helg er det Tromsø-Brann på Brannstadion. En skam at kampen ikke går på tv. Du bør være glad at vi slipper og få se Norsk bunnftball på tv. Dette er Kick and run fotball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå