Bandidos-Pelle Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Vant 2600 i fjor sommer på Langoddsen! EDIT: Skal på Lyn-Tromsø i dag på Ullevaal! Gleder meg svinaktig! Endret 23. mai 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Tois! Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Har tippe LangOddsen igår! Fikk hjelp av min storesøster! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Har forøvrig satt et enkeltspill til i dag, Tromsdalen-FK Haugesund gav 2.05 i Odds på borteseier. Tromsdalen virker utrolig svake, samtidig som kampen spilles på kunstgress noe FKHs unge og teknisk gode spillere takler bra. Nå kan du jo ta en tur innom klokka 20 i kveld Tois og sjekke hvordan det går med mine spill :-) Tromsdalen er jo som Bryne....ekstremt sterke på heimebane...men borte står det dårlig til...sikker på du har gjort et godt valg? (veit lite om begge laga så eg skal ikkje uttale meg så hardt...men likevel) Lenke til kommentar
Tois! Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Snart dra jeg til Brann Stadion Noen her som har tippe LangOddsen Brann-B/G? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Whiteshit : Om jeg har tippa riktig vil tida vise Tromsdalen har spilt relativt jevnt med endel gode lag i Tromsø, men likefullt står dem med 0 poeng og 1-7 i målforskjell hjemme. TUIL har tatt ett poeng i serien og det var borte i serieåpninga mot Vard. FKH på sin side viste i fjor at de har potensiale og det mine rapporter tilsier så begynner man å se lyst på fremtida etter en dårlig åpning. Tois: Har en B på Brann-B/G. Ganske fin odds (3.50) og Brann har på ingen måte imponnert. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Tois: Har en B på Brann-B/G. Ganske fin odds (3.50) og Brann har på ingen måte imponnert. Du tipper hardt ser eg? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Er nesten 100% sikker på at Tromsdalen går på en smell i dag, kjenner laget godt og de sliter. Lagets beste spillere er ikke i form eller skadet. Tror de er veldig avhengige av Gaute Helstrup og Håvard Ottesen i form for å kunne yppe seg i 1.divisjon. MEN det er en fordel for TUIL å spille på kunstgress og ikke en bakdel som andre hintet fram her i en post, TUIL er et lag med veldig mange unggutter, så de klarer muligens å stabilisere seg i 1.divisjon om noen år. Slik som det er nå, kommer de til å rykke ned i år og opp neste år. Endret 23. mai 2004 av zaico Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Herregud, dette går jo totalt til helvete... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 ER DET MULIG.. Tromsø med straffe i 85.minutt på stillingen 1-1, så taper de! Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 ER DET MULIG.. Tromsø med straffe i 85.minutt på stillingen 1-1, så taper de! Ser ut som at flaksen har snudd for tromsø... Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Brann - Bodø/Glimt 1-0 Pause. Mål Brann: Seyi Olyfinjana (<- sikkert stavet feil) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Brann - Bodø/Glimt 1-0 Pause.Mål Brann: Seyi Olyfinjana (<- sikkert stavet feil) Jepp, og nå er det 2. omgang. Er det meg eller har tv2 vist nærmere alle BRANN's hjemmekamper? Ikke meg imot uansett Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Herregud, dette går jo totalt til helvete... Hate to say I told you so... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Lyn, Lyn, Lyn!!! En knusende 2-1 seier over Tromsø smakte godt. FC Lyn Oslo here we go! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg sto i Bastionen i dag - var sammen med en kompis, så ikke tenk på meg som en hardcore Lyn-fan. Ikke en veldig god kamp, spillemessig sett, men målene kom, på alle mulige merkelige veier. Forresten, tror ikke det blir noe Aston Villa, Blackburn eller Newcastle på Morten Gamst etter dagens opptreden. Ble "høla" av Eriksen o.l. Vel, eneste lyspunkt i dag var den intensive jobbingen av Årst. Liker virkelig Årst, han jobber knallhardt. Han løper "tungt". Dårlig straffe, though. Ellers spilte Al Habsi greit, Berntsen under pari, samme med Morten Gamst, og en middels kamp ellers. Terningkast midt på treet etter min mening. Så Brann - Bodø Glimt etterpå. En utrolig morsom kamp. Raymonds venstrefot er jo bare utrolig! Utrolig morsom kamp! Noen som har noen synspunkter på dagens runde ellers? Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 jepp det var en tragisk runde ikke noe mer å si om det mvh nerd-light Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Festlig runde! Mest fordi jeg er bergenser og det var en morsom kamp heh Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Ja, bergenserer har grunn til å være happy i dag. Forresten, Dylan imponerer ikke særlig. Bomkjøp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå